Gå til innhold

Knerten går og går....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe av det siste han gjorde før jeg skulle på spa, var selvfølgelig å ta sine første skritt.... Som om han sa: " se på meg `a mamma, kan gå jeg....Men bare dra du, dette klarer vi gutta uten din hjelp".

Og når det først er i gang, så er det ingen vei tilbake. Da skal vi gå og gå og gå...

Men det er morsomt da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp! Man kommer liksom inn i en ny tidsepoke når ungen stabler seg på beina......Man kan ikke late som om de er babyer lenger da....snufs...

Skrevet

Herlig:-) Flott at du rakk å se de første da, den er litt sår om en går glipp av det:-)

Skrevet

He, he, er det ikke gøy når de begynner å stabbe rundt? Og utrolig hvor mye energi de har, tror ikke de sitter et eneste øyeblikk i ro i løpet av dagen før de er 3 eller noe sånt... Bortsett fra når de sover. Også får vi inmari mye trim, min må løpes etter hele tiden nå. Har begynt å klatre opp på alt han kommer opp i av stoler og hyller og skuffer. I går rakk jeg akkurat å redde ham fra svalestup ned fra sofaen, etter buksebenet. Var litt treig i avtrekkeren etter Holmsbu...

Skrevet

Så morsomt! Theodor har også endelig sluppet taket (om enn bare såvidt...) Smågutter er de nå, ikke lenger babygutter...

Skrevet

Klatring er veldig populært her i huset også - opp på stoler, bord og inn i hjørneskapet tilogmed -der er det akkuart plass i det vesle rommet mellom skapet under og skapet over....c",)

Mammaer får ikke sitte mye rolig i denne perioden, nei!

Har begynt å bruke lekegrinda litt igjen, jeg - når det er ting jeg MÅ gjøre, og vil at revungen skal være trygg...

Skrevet

Koselig med en liten en som spankulerer rundt omkring - overalt - han ikkje skal nå - men gjer det likevel - for han kan gå sjøl....!

c",)

Skrevet

Så koselig når de begynner å gå da :o)

En ny æra er begynt og heretter skal det løpes i mange år. Kul i panna og oppskrapte sommerknær er noe man bare får på kjøpet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...