hvemerjeg? Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Er det ok å gi en baby på nesten 3 mnd. Nestle sin sviskesaft på glass? Jenta vår har så hard mage, og det går 4-5 dager mellom hver bæsjings. Tenkte å starte med å gi 2 ml hver dag og se hvordan det går.
selfangerkjerringa Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Prøv med litt maltekstrakt istedet, det kan gis helt ned til nyfødtalder
hvemerjeg? Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2007 Jeg fullammer, og da er det vanskelig å gi malt. Hun vil ikke ta flaske i det hele tatt.
selfangerkjerringa Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg fullammer også Vi ga litt malt på smokken, og har også prøvd å løse opp malt i vann og dryppe i munnen hennes. Det beste rådet er likevel dette: Bruk 20-30min hver dag på en god massasje-stund Gjerne i forbindelse med kveldsstellet. legg barnet på badegolvet på myke håndklær, steng for all trekk, ha igjen ventiler så det er godt og varmt. Masser føttene og magen til barnet og la det bli en skikkelig kosestund. Masser i en sirkel på magen, med klokka. Se for deg tarmen som en trekantet pølse. Hvis du begynner i ene enden og klemmer helt mot tuppen blir det et innmari trykk ytterst... men hvis du begynner ytterst og jobber deg bakover (hold likevel bevegelsene i klokkeretning)vil presset bli mindre. Det fungerte hos oss! Etter vi begynte med dette har Knøttemor avføring daglig og har et helt annet humør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå