ScaryMama Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Vi var i selskap i går også kommer onkelen til mannen min inn døren. Når han får øye på Nikolai så blåser han opp kinnene sine for å etterligne han og sier "denne er glad i mat" så ler han. Dette er første gangen han ser han siden han var bare et par uker gammel, og jeg syns det var frekt. Han sier ikke noe mer om han heller. Det var det. Ja han er glad i mat, men jeg syns han er søøøøøt! Jeg som overreagerer, eller var det frekt?
LL79 Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Detter er ikke frekt. Jeg tar det heller som en kompliment jeg. Babyer skal jo være litt runde og gode, og de skal jo være glad i mat. Selv om de er litt "blubbete" nå, så blir de ikke det senere. LL
Gjest Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Å herregud som du overreagerer på alt mulig. *himle med øynene* Neida, seriøst. Det trenger ikke være det. Kommer an på tonefall og kroppsspråk. Og det ser jeg jo ikke herfra. Men at man er matglad er jo en bra ting sånn egentlig, i allefall frem til valpefettet er borte. Nikolai er helskjønn som han er, og matglad. Kunne ikke forestilt meg ham på noen annen måte. *sende noen nusser til ham*
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Kommer nok litt an på hvem som sier det og hvilket forhold du har til han fra før ) Men stort sett når noen kommenterer min sønns runde kinn så synes jeg bare det er koselig jeg ) Hvis vi snur litt på det og tenker som så at din onkel hadde kommentert hvor "mager" han var så hadde du sikkert syntes at det var mye værre. Runde kinn er jo et tegn på at han har det bra, så forsøk å ta det som et kompliment )
hvemerjeg? Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Det at onkelen til mannen din kommenterte at gutten deres er glad i mat, betyr ikke at han også synes han er søøøøt! Jeg synes ikke det er en frekk kommentar, men jeg forstår at du reagerer, for jeg er selv lei av at folk kommenterer at barna våre er kraftige.
ScaryMama Skrevet 23. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2007 Det var bare måten det ble sagt på som jeg reagerte på. At han blåste opp kinnene og etterlignet han.Og han sa jo ikke noe mer. Hadde han sagt at han er rund og søt/god el., så hadde det vært bedre. Jeg ble i hvertfall veldig irritert.
Murmeline Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Skjønner at du reagerer, alle mødre synes jo barna sine er søte, og det er jo gjerne det vi vil høre av andre også Men; mannfolk- de har ikke de samme antennene vi har, de færreste sier "å så søt" osv, de gir gjerne babyen komplimenter på andre måter. Mange menn vet ikke helt hvordan de skal oppføre seg rundt babyer, jeg mistenker at han er en slik mann?? Spesielt de som er ferdig med små for mange år siden synes jeg ofte er sånn.
ScaryMama Skrevet 23. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2007 Det er nok riktig det dere sier, og ja han har bare en sønn på 20 år. Jeg overreagerer sikkert, det er bare irriterende at kroppen til Nikolai blir mye kommentert. Det er greit når de jeg har et godt forhold til sier det, men jeg kjenner ikke denne onkelen så godt og da blir det feil for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå