Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som er plaget med dette for tiden? Er kokvarm hele tiden nesten, må ha vinduet åpent, svetter som en gris om natten osv. Da jeg hentet ungene i barnehagen på fradag snødde det lett og jeg møtte opp barbent i sandaler, med singlet og armene trukket godt opp på cardiganen jeg hadde på meg utenpå og synes det var helt passe, alle de andre foreldrene og barna så helt rart på meg, hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat på samme ,måte. jeg koker mens folk rundt meg hakker tenner, heslig å ha det slik:(

Skrevet

Jeg har våknet opp klissblaut de siste 2 nettene..veldig ubehagelig! Blir veldig fort kokvarm, nesten febervarm egentlig, av små turer etc.

Skrevet

Jeg lufter med gjennomtrekk hjemme når det bare er 8 varmegrader ute, koker over, men når jeg tar tempen, så har jeg ikke feber!

Er kjempevarm om natten også, våkner midt på natten og føler meg helt uvel, svett og ekkel, enda jeg bare har en tynn sommerdyne. Gleder meg til å bli kvitt varmeovnen i magen!

Skrevet

Samme her, sitter med verandadøren åpen og det er bare 8 grader ute. Er varm hele tiden og må sove med vinduet åpent om natten. Sambo stakkar ligger med ulltrøye, mens jeg ligger uten en tråd... Tenk så greitt at det ikke er midt på sommeren nå med 30 grader ute, da hadde jeg ikke holdt ut.

Vel, håper jeg går tilbake til mitt gamle Jeg etter fødselen (termine om 3 dager....)...

Skrevet

Hehe... Jeg har vært høygravid mitdt på varmeste sommeren to ganger før og overlevde det, men det var varmt ja! Dyne bruker jeg ikke engang lenger, ligger uten en tråd, men svetter likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...