Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere piercing i navlen? Jeg har tatt ut mitt smykke, og hullet som er igjen blir stygt; dradd og rart. Noen som også har det sånn? Tro hvordan det går seg til etter fødsel? Ikke veldig viktig, men en av mange ting man tenker på i løpet av disse 9-10 månedene... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har piercing i navlen. måtte ta den ut etterhvert sist jeg var gravid fordi huden gjorde at den vokste seg utover med magen. fikk to bittesmå strekkmerker fra det øverste hullet og oppover magen. er kjemperedd for at disse skal fortsette å revne denne gangen når magen er på sitt største.

etter fødsel satt jeg piercingen inn igjen og går med den fortsatt. 16 uker i dag. men jeg tar den ut når magen blir på sitt største igjen.

Skrevet

jeg har ikke tatt ut min piercing enda. er 26+3. men jeg har en veldig dyp navel og er vel forholdsvis stor jente med litt mage så min har ikke blitt stygg eller dratt. kan nok kanskje ha noe å si det at jeg er litt stor og sånn men jeg veit ikke. for de som har veldig stram mage fra før så blir jo magen veldig mye mere strekt enn den blir for meg som ikke har stram mage. bare en på stand altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...