Gjest Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Hei snuppa!!! Så at du bare har igjen 7 dager til uke 34!!! Det er sååå bra at du har klart å komme så langt altså!!! Hvordan står det til med deg og Lillebror da? Alt vel håper jeg? STOR klem
Lone35 =0) Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Heeeeeei Trine Ja nå er det snart 25.april og da er det 5 dager til uke 34!!!!! WOW I morgen skal vi på sykehuset på UL og få dato for igangsetting. De har bestemt at det blir i neste uke, men datoen får jeg i morgen. De vil sette igang da pga fare for infeksjon. Og helt ærlig, så sier jeg ikke nei til det når det forsikrer meg om at lungene er modne da og at han har det bra. Han ligger 20% over snittet i vekt og vil da bli ca 2500g ved fødselen. Men hvordan er det med deg da? Er du fortsatt sykemeldt? Er det mye liv i magen hos deg? -Her spreller han hele tida. Og, stanger meg i bekkenet foran. Jeg har så vondt i skambenet til tider. Skvetter til når det skjer. Skriv litt om hva som skjer hos deg da! Er alt vasket og strøket og lagt i skuffene? he he..jeg strøk alle klærne til førstemann, men ikke nå. Nå har jeg tørketrommel, og da blir de så glatte og fine så. Klem Lone
Gjest Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Jøss!!! endelig var det kontakt å få Helt sykt at du skal få se lillebror! Jeg er 34+0 i morgen Må si i fra når du får datoen da Du gleder deg helt sikkert MASSE!!! Og det er jo utrolig bra at han ligger så bra an i vekt allerede! Det er bra at lungene er modne og at han ikke får noe problemer med det! Joda, jeg hadde en liten tur på sykehuset og føden i går kveld.. Du finner en tråd på skravle og en oppdatering her inne på en av sidene.. Er så mye å forklare, så da kan du heller lese der. Forklart det for hele slekta i dag omtrendt.. Men saken er at jeg er sofasliter en stund. Og ja, er sykmeldt til permisjonen starter. Masse liv i magen, spesielt når jeg skal legge meg! Da er det baluba Hehehe.. Strøket?? nei, det gidder jeg da ikke. Det hang ute i vinden og tørket, så det er ikke en skrukk på de Men de er klare, og senga satt opp Mangler en del fortsatt, men det kommer
Lone35 =0) Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Hei igjen Fant omsider innleggene dine på skravle. -Ja kynnere kan være ganske vonde. jeg hadde endel kynnere den første tida jeg var innlagt på sykehuset. Og der fikk jeg varme risposer til å legge på, gjerne under dyna. utrolig hvor de varmet og virket. jeg vil gjerne ha varme risposer under fødselen istedet for andre ting. Skjønner at du er lei av å forklare og si oppigjen det samme. -Hvordan er det med navn på den lille da? Har dere funnet på noen?
Gjest Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Huff. Får håpe de ikke skjer igjen på en stund. Vente 6 uker så kan det bli noe annet istedenfor! Hehehe.. Bricanyl hjalp veldig på meg iallefal. men følte meg rett og sett fyllesyk når jeg våkna i dag. Hehehe.. Hm.. Navnene har vi hatt klare leeeeeeeenge Et guttenavn og et jentenavn, og er storfornøyd med begge to Dere da? Har dere funnet navn?
Lone35 =0) Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 Funnet navn ja? Om JEG har funnet navn he he he Ja det blir vel som jeg har bestemt. Eller, ahn får jo også bestemme altså. Men han er ikke så aktiv på det området. jeg har bar e spurt ham 15 ganger om han ikke synes Brede er et fint guttenavn. Og joda.. han synes da det...Jeg synes det er så greit å ha et navn ikke alle har. Og et kort og enkelt et. -Tør du skrive hvilke navn du har tenkt på da?
Gjest Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 Hehehe!! Brede er et fint guttenavn! Tenker alltid på Brede Bøe jeg da! Og han er jo tøff hehehe. Moro med noen navn som ikke er så "vanlig" nå. Nå er det jo bare amalie, jonas osv som er "in".. Hehe.. Jeg kan skrive hva slags navn vi har tenkt på jeg. Silje hvis det blir ei jente, og blir det en gutt skal han hete Halvor
Lone35 =0) Skrevet 25. april 2007 #12 Skrevet 25. april 2007 Der er du ja! Tror du hadde logget deg av før meg i går kveld. Silje og Halvor er jo flotte navn. Halvor er jo ihvertfall ikke oppbrukt. Ja som du sikkert har lest i tråden min ovenfor her så blir det igangsetting på mandag. Ihvertfall første pille da. Så får vi se hva som skjer. Det skulle ihvertfall ikke ta mer enn tre dager sa legen i dag. 3 dager!! -Nei forby, jeg håper på 1.mai jeg da. Orker ikke å ligge der inne i tre dager og vente på rier...hehe..-Du skjønner at jeg er drittlei sykehuset hva? He he
Xenaen Skrevet 25. april 2007 #13 Skrevet 25. april 2007 Heia Lone! må bare si at 1. mai er en genial dag å ha bursdag på! Fritt fra skolen osv!!! Klem, lykke til"!
Xenaen Skrevet 25. april 2007 #15 Skrevet 25. april 2007 Ja, og det er fordi det er min bursdag... Hehe. Du må no unnskylde at jeg er innom dere å sniker, men både du og Trine er liksom "mine" jenter da... Vi er nærme i termin og slikt vettu (jeg har dagen før Trine) Lykke til mandag!
Lone35 =0) Skrevet 25. april 2007 #16 Skrevet 25. april 2007 Ja ikke sant man føler seg ekstra nærme de som ligger nære i termin. Jeg har jo ikke termin før 13.juni - så jeg sniker skikkelig i køa da. men min lille er jo ikke større enn deres ved termin. Heller mindre. Tror de vokser fortere i magen enn ved puppen. Så du har bursdag 1.mai du?!! =0) ja det er klart jeg skal føde da. Skal vi si før frokost eller? tihi...
Xenaen Skrevet 25. april 2007 #17 Skrevet 25. april 2007 Hehe, ja ta det på natta, så får du en kort og grei fødsel! Sjøl er jeg født på formiddagen...
Lone35 =0) Skrevet 25. april 2007 #18 Skrevet 25. april 2007 Ja like etter midnatt passer bra. Da får vi hvile oss litt før frokost. Er sååå spent på å se hvordan han ser ut. Sist tenkte jeg det ble på bursdagen til selveste Harald Rex, men hun kom 2323, etter to timer. Så den igangsettinga gikk fort. Men da var jeg fullgått også. Forskjell der. Tror livmorhalsen min er nokså lang. Har ikke hatt noe særlig kynnere som har tærret på den..
Gjest Skrevet 26. april 2007 #19 Skrevet 26. april 2007 Hehe.. Tror nok det ja. Har blitt tidlig ett par kvelder på rad nå Sitter og venter på besøk jeg! Får besøk av to av bim jentene som er fra samme sted som meg! Det blir sååååååååå koselig Skal tenke på deg når du blir satt i gang jeg! Ikke mange dagene igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå