Gå til innhold

Flere som har et lite barn fra før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 17mnd er glad i å være i armene.Men når jeg bærer han synes jeg synd på barnet i magen.Noen ganger får jeg også litt vondt,men noen ganger bare MÅ jeg bære han.Noen som tror babyen merker noe,eller om det ikke er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d går bra skal du sjå.. har en liten en selv på 21 mnd,som veier 3 kg å han bærer jeg oxo en del..får litt vondt av å til men så lenge du tar d me ro og finner deg en bra bæretekknikk skal d gå greit..babyen i magen er ganske beskyttet.. jormor sa d gikk helt fint til meg:)

Skrevet

13 kg sku d stå:) hehe litt i tåka fortiden...

Skrevet

Har en på 19 måneder, og magen får hard medfart til tider. Både når jeg bærer på ham og når han klatrer på meg. Tror ikke dette er noe problem for babyen i magen. Han må nok bare venne seg til litt bank fra storebror først som sist :P

Skrevet

Har en på 9 måneder jeg. Er ca 14 uker på vei. Så blir ganske tett. Men mitt lille gull klatrer og sparker og står i, men den lille i magen skal være godt beskyttet der inne. Så tror det skal gå bra ja=)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Snulla er bare 6 mnd, så foreløpig går det helt greit...er i uke 19 nå. Men merker det i bekkenet og ryggen når jeg skal bære henne...heldigvis er hun en rolig unge, så det blir ikke så mye styr, og jeg håper hun ikke blir helt vilter de neste månedene!:P

Skrevet

Jeg baerer masse paa lillegutt som er to aar og fire maaneder jeg. Tror ikke babyen i magen merker at du baerer tungt, det er vel mer ryggen vaar som faar medfart.... Husk aa loeft riktig. Det er tungt, men naa kan jo lillegutt sitte paa magen...hihi :-) Har jo ikke mye hofter mer... Sist fikk jeg beskjed om aa ikke loefte over ti kilo de siste maanedene, men foer det kunne jeg loefte og baere hva jeg ville, saa lenge jeg ikke fikk vondt sa legen. Saa lenge du ikke har noen spesielle problemer, saa tror jeg du kan baere saa masse du greier, men snakk med legen din om det.

Skrevet

Har en gutt på 2 år og fire mnd...og 12 kg - selv om han går og løper stort sett overalt, så blir det endel bæring likevel...tror nok ikke det er særlig farlig for babyen i magen, men verre for bekkenløsningen min:o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...