Mamma til gutt 2.2 Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Har fått med meg at når nav utbetaler lønna di under permisjon beregnes det kun feriepenger av 3 mnd. Gjelder dette også dersom arbeidsgiver betaler ut lønna?
komplett.no Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Nei ikke i mitt tilfelle hvertfall. Jeg er offentlig ansatt (hjelpepleier) og kommunen (arbeidsgiver) betaler ut lønna mi og får så refundert den i fra NAV. Jeg får 12% feriepenger av alt arbeidsgiver betaler, altså av permisjonspengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå