NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Snuppa her (snart 10mnd) får de 2 tennene oppe nå, de har kommet frem, men sliter nå med høy feber 3 dagen på rad. Kan det være tennene. Virker nemlig ikke forkjølet.
haater husarbeid Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Det er vel heller omvent; det er tennene som kommer pga feberen. Kanskje det er noe annet som plager henne? Har hun høy feber i tre døgn, bør lege kontaktes. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå