Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett om jeg gleder meg!!! skal bli morro å se lillemor i magen :)

jeg er i uke 26..så jeg håper vi får noen fine bilder :)

skal dit ikveld kl.19.00.... ååh,.. det er så leeenge til...

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor skal dere gå til ultralyd? Hvor mye koster det? For jeg går utifra at det er privatklinikk....

Skrevet

Vi skal på privatklinikk ja... vi skal på Medicus i Trondheim. koster 1300 kr for 3d...

Skrevet

Jeg skal på Medicus 7. mai og har da kommet like langt som du er nå. :o) Håper vi får se bra bilder og at vi får med en dvd hjem. :o) Men vet at noen har vært svært misfornøyd med 3D så det er kanskje greit å møte opp med åpent sinn og moderat forventning... Men det er ikke så lett. ;o)

Skrevet

får ikke alle dvd med hjem?jeg har og vurdert 3d ultralyd på medicus..kan ikke du som skal i kveld komme tilbake med litt info når du har vært der? forresten,bestilte du lang tid i forveien?

Skrevet

Åhh så gøy;) lykke til Vestli;) gleder meg til å se dvd:)

Skrevet

Prøvekluten,

Hvis de ikke får frem bra bilder på 3D blir det heller ikke noe å ta opptak av... Så derfor er det ikke alle som får dvd med seg hjem. Man betaler "kun" vanlig ul takst om det ikke blir vellykket med 3D (ca 700,-).

Skrevet

Det er ganske lang ventetid på Medicus, så jeg bestilte time 3 mndr. i forveien.

Skrevet

de har 10 ukers ventetid på medicus.. så jeg bestilte min time i begynnelsen av februar..

men skal bli spennende :)

Skrevet

Hei Vestli..

Hvordan var det på 3D igår?

Lurer selv på å bestille hos kvinnedoktoren på Nøtterøy...

Skrevet

Lykke til, det blir sikkert kjempemoro!Du får ta med bilder på neste treff så får jeg se=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...