Tia med 2 ♀ Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 jeg skal liksom holde senga da. (legens og jordmors ordre) Men henger over hodet mitt at jeg karnsje blir lagt inn på sykehuset igjen i morgen, og er jo så masse jeg vil ha ferdig i tilfelle. Blir jeg lagt inn så spørs det om jeg får komme ut igjen for snuppa er født om de tar ho med en gang eller ser det ann blir jo en helt annen ting. De ville legge meg inn sist tirsdag (svangerskapsforgiftning) men jeg fikk reise hjem fordi jeg følte meg helt frisk. På fredag var jeg hos jordmor og testene var ikke blitt bedre så hun ville egentlig at jeg skulle på sykehuset. Men jeg fikk vente til i morgen, mot at jeg skulle holde senga og reise til sykehuset hvis jeg ble dårlig. Har jo blitt dårligere da, og ikke har jeg vært flink til å holde senga heller. Så må jo være forberedt på å bli lagt inn selv om jeg håper at testene skal vise bedre resultat denne gangen. Men hva om jeg må ligge på sykehuset i 2 uker eller 3........... Klarer ikke å slappe av når klesvaska trenger å tas. Regningene må legges til betaling.(takk og lov for at man kan sette betalingsdato framover på nettbanken) Allt skal helst være i orden før babyn kommer. OSv osv Ja og så må jeg jo pakke så jeg har med meg klær hvis jeg blir lagt inn da. Og en bag med allt det andre man trenger når babyn kommer så sambo kan ta med det hvis det trenges senere. Er det noe rart man ike føler seg bedre... hvile er veldig viktig sier jordmor og lege........ Den er ikke mye lett du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå