Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Lurer på mye i dag jeg hehe.. Silje går bare 60% i bhg, og neste uke er det jo også en "helligdag", hun skal feire det søndag den 6,og hvis vi venter til neste uke så får vi ikke levert før på onsdagen (pga fri man-tirs),er det litt sent når bursdagen er på søndagen? Jeg tenkte å levere de nå på fredag,på ettermiddagen,( tenker at hvis de blir delt ut på morgenen så blir de borte iløpet av dagen)men mannen min sier at da er det sikkert mange som er hentet siden det nok er mange som tar langhelg.. han sier jeg skal levere de allerede nå på onsdag (hun har fri på torsdagen). Han synes det er fint å levere i god tid..men jeg synes det virker litt rart,men vet ikke,det blir da halvannen uke før.. Hva er best halv uke før eller halvannen?
Møøø Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 De som evt har tatt langhelg på fredag får jo sin invitasjon på mandagsmorgen, hvis du legger dem på det aktuelle barnet sin plass ;o) Ellers så ville jeg delt dem ut nå på onsdag og ikke neste onsdag ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå