27dager Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 og hvor kjøpte dere den og hva koster den ca? den må kunne legges helt ned siden jenten min kun er 5 mnd og sover mye på dagen takk!
Lille søtnos Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Emmaljunga city cross. Full liggestilling, vendbar kjøreretning, lun, 90 cm liggelengde, veldig lett vogn. Kan suppleres med citybag, hardbag eller mykbag som legges og fottrekk. Pris på barnevognhuset Rudo eller Babykos er 4895,-. Citybag koster 1795, men den er ikke nødvendig når hun er 5 mnd. Ligger helt fint i sportsdelen. Begge butikkene har internettsider du kan sjekke ut.
nikolai Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Helt enig! Vi har også denne. Tror den har gått 100mil uten trøbbel..
Håp. Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Kjøp i hvert fall IKKE Quinny Freestyle 3XL. Vi er veldig mosfornøyd med den. Skal kjøpe ny nå, hun er bare 10 måneder, så "investerer" i ny. Noen som har prøvd Emmalj. Cerox 360 (tror jeg den heter) Den med svingbare hjul foran.
catine Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 vi har quinny freestyle ,men har ikke begynt å bruke sportsdelen enda- gutten er 3 mnd. lurer bare på hvorfor den ikke anbefales..?
Gjest Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Carena Freeride med vendbart styre (finnes også uten) , mulig den heter Carena Ride i norge. Den koster fra 999 til 1599 avhengig av hvor du kjøper den. Kan legges helt ned, har 3 stillinger på ryggen, integrerte seler, stor handlekurv, brede, punkteringsfrie hjul, +++ Jeg er kjempefornøyd. Det finnes også mykbag til den dersom man ønsker å bruke bag. Håp. Emmaljunga både Cerox og Scooter er knallgode vogner:)
Håp. Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Tror nesten vi har bestemt oss for Scooter. Eneste jeg lurer på er om jeg vil synes det er dumt at ryggen ikke kan legges helt ned og at kjøreretningen ikke kan snus. Ang Quinny Freestyle 3XL: Vi var ganske fornøyde da vi brukte bagdelen. Men som sportsvogn er vi veldig misfornøyde. Vognen tipper veldig lett når vi har noe hengende på styret (stellebag). Den er så bred mellom hjulene at vi må gå i handicapkassen på super'n for å komme gjennom. Vognen er vanskelig å legge sammen og å slå opp. Og den er veldig tung å løfte inn i bilen Også synes jeg det er dumt at det ikke er et fottrekk som hører til. Kjekt å ha på vindfulle, sure dager.
Fikk maibaby06 Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 jeg har prøvd cerox360 i butikken. Jeg har city crossen da, men kan aldri motstå fristelsen til å prøve andre varianter. Vi aldri bytte ut city crossen:-) elsker den vogna:-D Tilbake til cerox360, den var veldig god å svinge selvsagt og virket veldig stødig. Den var litt bredere enn crossen. Dessuten syns jeg det var litt vanskelig å få dreisen på å ha de svingbare hjulene bak (hvis du vender over håndtaket). Er nok sikkert bare en vanesak.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #10 Skrevet 23. april 2007 er vel en smaksak det med vogner og...Jeg har quinny freestyle 3xl-og er kjempefornøyd!!Syns den er helt super jeg:-)Og den er ikke vanskelig å legge sammen da!!
Håp. Skrevet 23. april 2007 #11 Skrevet 23. april 2007 Min mor klarer ikke å legge sammen vognen vår når hun er barnevakt. Så hun har en eldre Teutonia som hun bruker når Elvira er hos dem. Mannen min sliter også. Men fint at du er fornøyd, skulle ønske vi også var det. Dyrt å kjøpe ny vogn... Og vanskelig, ikke minst. Vil gjerne velge rett denne gangen.
IgglePiggle Skrevet 23. april 2007 #12 Skrevet 23. april 2007 Jeg her enemmaljunga cityjet som jeg er veldig fornoyd med.. Utrolig god aa trille.. Har ikke noe negativt aa si om den.. Kan anbefales paa det strekeste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå