Gå til innhold

Bare hold mamma opptatt dere ;-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder nemlig på å røre alle fjernkontrollene og mamma ser meg ikke så jeg får være heeeelt ifred, så bare hold henne her....

hilsen sååå fornøyd hilsen fra

Jojo ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult, ikke sant? Jeg kan klatre, jeg - opp på spisebordet i en fei mens mamma sitter med den dumme pc'n. Så nå har hun begynt å sette meg i lekegrinda hvis hun må snu ryggen til meg i mer enn ti sekunder...

Hva rekker en liten revunge å gjøre på ti sekunder, a' ? Ikke mye... c",)

Skrevet

Mamman min er kjipesen...for hun skulle nemlig sette kontakten i pcen og dermed oppdaget hun at jeg var i full gang med å sjekke ledningen og kontakten med munnen... Det er visst ikke artig med sikkel på slike duppedingser...hmm....men godt smakte det!!!

Hilsen Måka

Skrevet

Men mammaen min var inmari grei i går, for da lot hun meg leke med alt jeg ville. Kanskje hun var litt trøtt. Da jeg ville bæres rundt for å klatre opp på bokhyllene, ga hun meg tilogmed telefonen sin. Og da klarte jeg å ringe til hun hyggelige kollegaen hennes som står øverst på telefonlisten. Helt alene! Hun som jeg ringte til de nettene jeg slet med tennene også for noen uker siden. Jeg begynner å kjenne henne, altså!

Hilsen lille-junior

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...