Gå til innhold

Uker*kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange uker/-og kilo er du kommet opp i..:)?

Selv er jeg 29 uker imorgen og 9 kg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17 uker og fire kg opp..1.77 cm og veide 62 kg før, dvs 66 kg nå

Skrevet

snart 20 uker og har gått opp fra 52 til 53 kilo....

Skrevet

18+1 og opp 3 kilo til nå, men de kom de første 12 ukene, nå har vekta stått stille i 4-5 uker:-)

Skrevet

Er 23+6 og gått opp ca. 4 kg fra vekta før jeg ble gravid. Gikk ned 4 kg inntil 3. måned pga. svangerskapskvalme.

Skrevet

er 26+4 og har gått opp 8 -9 kg

Skrevet

17+5 og er 174 og gått opp fra 68 til 72, 4 kg =(

Men har gått opp en del i begge mine to andre svangerskap og det meste forsvant når fødselen var over. Har fått stor mage allerede =)

Skrevet

25+4 og 9,5kg

Skrevet

Hvorfor er "alle" så opptatt av vekt? Ser bare at det er flere innlegg som omhandler vekt i forbindelse med svangerskapet.

Så lenge man spiser noenlunde sunt og beveger seg akkuratt så mye man orker/klarer så styrer kroppen resten. Man legger på seg det man legger på seg...og ferdig med det.

Jeg lever sunt og beveger meg nonelunde gjennomsnittlig. Jeg legger på meg ca 20 kg hver gang. Første svangerskap trente jeg en god del. Likefullt la meg på meg 20 kg. Virker som om kroppen styrer 'butikken' under svangerskapet:)

Skrevet

Grunnen til at folk er opptatt av dette er vel forskjellig. Jeg for min del syns det er greit å høre hvor mye andre har lagt på seg siden dette er mitt 1 svangerskap. Alt er liksom nytt og greit å få høre litt fra andre syns jeg:) Men jeg er ikke opptatt av vekta, kroppen tar det den skal ha tror jeg da:)

Jeg er 17+2 og har lagt på meg 2 kg.

Skrevet

17+0 i dag og lagt på meg 0,5 kilo bare.. er d lite??

har ikke kastet opp noe og bare gått ned 1 til 2 kg..

Skrevet

20 uker, ca 5 kg...veier ca 73 nå, lå noen kg over normalen ved start...er 1.70!

Skrevet

Jeg er 18+6 og har gått opp 2,5 kg. Dvs egentlig 3,5, men den ene kiloen gikk jeg NED fra min normalvekt pga en dags omgangssyke i første svangerskapsuke.

Skrevet

jeg er 27 uker og veier 1 kg under det jeg gjorde når jeg ble gravid. har vel lagt på meg litt siden jeg gikk ned en del kg men legen mente man skal telle fra det jeg var når jeg ble gravid. la på meg 30 kg med førstemann

Skrevet

13+3 og lagt på meg 0,5kg.

Skrevet

30 kg med førstemann

Er 22 uker nå og gått opp 4 kg!

Skrevet

19 uker og 0 kg:), fosteret tar all næring..

Skrevet

14+3 gått opp 2.5 kg.

Førstemann gikk jeg opp mellom25 og 30 kg.

En uke etter fødsel var halvparten forsvunnet, så fortvil ikke dere jenter som er bekymra over vekt. Et og kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...