Gå til innhold

Regntrekk til quinny freestyle?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal hjøpe den vogna (sportsvogn).

Er det eget regntrekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sånn gjennomsiktig?

Synes det ser ut som det blir veldig tett liksom.. Lite tilgang på luft.

 

morsomt nick forresten.

Skrevet

Hei jeg har den vogna, har ikke kjøpt regntrekk til sportsdelen enda, men til bagdelen så fulgte det med, er sånn gjennomsiktig, synes det er stilig jeg, men dytti så stor plass det tar, det er så stivt, er vandt med sånn simotrekk som ligger i pose jeg, og dette tar jo nesten hele kurven under vogna.. håper det til sportsdelen ikke tar like stor plass..

Skrevet

Jeg har regntrekket.. er glidelås på mange sider.. stooor lufteluke og en liten.. bare å velge.. kan rulle opp sider.. osv osv.. er gjennomsiktig over alt.. synes den er ok jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...