Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Skal hjøpe den vogna (sportsvogn). Er det eget regntrekk?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Er det sånn gjennomsiktig? Synes det ser ut som det blir veldig tett liksom.. Lite tilgang på luft. morsomt nick forresten.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Hei jeg har den vogna, har ikke kjøpt regntrekk til sportsdelen enda, men til bagdelen så fulgte det med, er sånn gjennomsiktig, synes det er stilig jeg, men dytti så stor plass det tar, det er så stivt, er vandt med sånn simotrekk som ligger i pose jeg, og dette tar jo nesten hele kurven under vogna.. håper det til sportsdelen ikke tar like stor plass..
Gjest Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Jeg har regntrekket.. er glidelås på mange sider.. stooor lufteluke og en liten.. bare å velge.. kan rulle opp sider.. osv osv.. er gjennomsiktig over alt.. synes den er ok jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå