Gå til innhold

tips til dere som er plaget med kviser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert flere her som går til hudpleier, men om ikke så har jeg noen tips. Jeg var skikkelig plaga, men med en ukes hjelp av en venninne som er hudpleier var problemet borte.

1. Hun spurte meg om jeg drakk mer melk enn ellers, og det gjør jeg til gangs. Hun rådet meg å ta kalktabeletter i stedet og kutte ned litt på melk og youghurt. mye av det som er i melkeprodukter legger seg som avfallstoffer i huden som vi ikke greier å kvitte oss med så lett.

2. Hun spurte hvilken sminke jeg brukte. Da var det jo heldekkende brunkrem eller dekkstift. Det hjelper ikke akkurat huden å bli bedre, får jo ikke puste . Hun rådet meg til å starte med id-make up. Det solgte hun på salongen sin. Det var laget av naturlige mineraler og kom i pudderform, men det var som en brunkrem som smeltet i huden. Den var kjempeflott å dekke kvisene med.

3.Som de fleste vet. Rens ansiktet morgen og kveld med en bra ansiktsrens og bruk god krem som er tilpasset din hud.

4. Så kjøpte jeg noe som har blitt min beste venn. Dermalogicas SPECIAL CLEARING BOOSTER. Den går inn i kvisa og knærter den, nok så raskt.

Mye av disse kvisene er hormonelt, men den clearing boosteren hjalp supert alikevel.

Nå er jeg kvisefri og føler meg så bra at ........ :)

Håper dette kan hjelpe for flere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

o! den må jeg prøve! var den dyr?

Skrevet

Ja den var desverre det, men dryg, så du har den nok i et år eller to. 5-600,- ..... :(

Skrevet

jeg har også funnet ut at jeg ikke "tåler" melk...gjorde et lite forsøk på meg selv og det stemte!!!

bruker selv dermalogicas produkter og de er helt supre :) koster jo litt da men(husker ikke i hodet helt nøyaktig) men jeg tror rensen(dermal clay cleanser)koster rundt 400 og det samme med ansikts kremen...

har også kjøpt en krem og en olje som jeg blander( fra dermalogica) som jeg bruker på magen og på andre strekkmerke utsatte steder....veit det ikke hjelper men gjør iallefall ikke noe feil og hvis det kan forebygge litt så jippi :)

denne kremen trekker seg iallefall ned i huden og legger seg ikke bara utenpå..(har ei venninne som er hudpleier og ganske streng!)

Skrevet

helt enign med venninden din(jeg er også hudpleier),men husk at det er mun kumelk som forårsaker dette, du kan fortsatt drikke rismelk og soyamelk samt oster av geit og bufallo(mozarella feta osv) og masse gode smøreoster av soya:)

Jeg spiser vanligvis hverken noe produkter av hverken kumelk el gluten men etter at jeg blitt gravid har jeg spist ørlite grann, og kvisene,ja de er iallefall kommet..men jeg vet hva det er da...hormoner også antar jeg...

Skrevet

Men det er jo så godt med melk.. Mmm, OBOY!!! :-)

Skrevet

ja dette stemmer HI=) ang melk...

Dermologica er super og om dere syns de er litt dyr så bestill fra utlandet da vel:) jeg bestiller rens og fuktighetskrem fra strawberrynet.com. Har tilslutt nå fått 10 % rabatt som man opparbeider seg etterhvert. Husk bare at beløpet må være under 200 kr for å unngå toll:) men de er super, koster ingenting å sende det hit:)

Jeg bruker dermologica dermal clay cleanser og active moist. Samt glycare lotion fra md og solfaktor.

Med jevne mellomrom tar jeg meg en tur til hudpleier. det er så deilig å unne seg litt ekstra:)

Når det gjelder melk så er dette noe jeg ikke helt klarer å slutte med:( elsker melk og oboy. ://

Jeg bruker også id sitt pudder og det er herlig. Bytter litt med glominerals innimellom som også er et mineralbasert pudder. Man ser ikke oversminka ut heldigvis, men syns det er supert:)

Dra innom en hudplier og få en gratis hudanalyse samt prøver på noen produkter =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...