Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Det første jeg tenkte var "shit,den var diiger, åneeeei,jeg angrer". Ikke var det 100% liggestilling heller,som jeg trodde det var. Og så angret jeg på å ha brukt så mye penger på vogn til ei på 2 år. Så tok vi oss noen trilleturer,og jeg var så glad at jeg strålte,for maken til god vogn har jeg ikke opplevd! Først brukte jeg ikke det svingbare hjulet,pga vi gikk på skogssti,men så satte jeg hjulet i svingposisjon,og HALLELUJA! Aldri prøvd svinghjul før,men den fløy over humper og dumper,og var helt fantastisk! Knallgod fjøring! jenta satt som en dronning i vogna,og var storfornøyd og hadde kjempegod plass! Intregrert myggnetting var supert,ga god skygge også når hun sov. Hadde em.Scooter før,og størrelseforskjellen var merkbar,pga scooteren er ei lav trille. Tfk'en har høyere kalesje, men hele poenget med vogna er jo at den er myyye romsligere enn alle andre. Var jo derfor jeg ville ha den,liksom. Så nå er jeg superfornøyd,og anbefaler den til ALLE!
It's all about me Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 He he he, hadde nøyaktig samme reaksjon som deg da jeg først pakket opp min TFK. Satt i sofaen og tittet bort på den og tenkte "Shit, hva har jeg gjort, vil jeg i det hele tatt klare å se over den vogna" he he. Men når jeg fikk den ut forsvant de tankene med en gang. Den er jo så lett å kjøre og ikke for stor i det hele tatt. Den er bare noe for seg selv, og et syn som trenger å synke inn litt, ha ha ha.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 hei har selv bestilt denne vogn fra nederland.gleder meg:)har hørt mye bra om denne vogn.
En_av_hver Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Det har jeg også, hvilken farge har du bestilt da anonym? :-)
Happymom! Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Dere sier enkeltvogna virket så stor ut...jeg har tenkt å bestille twinner twist fra babyjungle og den kommer vel da til å virke ENORM ut....noen som har denne? Må du forhåndsbetale når du bestiller på babyjungle? Ringte nettop barnas hus for å høre pris på twinner twist'en og bare vogna kosta 7290!!! Kan det være med bagger kanskje, eller kommer alt tilbehør utenom?? Var jo syk forskjell i forhold til babyjungle der vogn, softbag, regntrekk og fotpose inkl. frakt ble på ca. 5200....(u/ moms)
It's all about me Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Det som er så kjekt med TFK er at de har utnytte hver mm av vogna. Hele bredden mellom hjulene brukt til sittedelen, lommer her og der, stor solskjerm som følger formen osv. Så den virker mye større enn den er i utvendige mål. Men er egentlig nett og fin, hvis du skjønner, he he he. Synes ikke twinneren ser noe avskrekkende ut, det er vel først og fremst singelvogna som med en gang ser for stor ut.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Hvor mye kommer tfk'en på ved import fra babyjungle? Lønner det seg ifht kjøp i Norge? Hva med toll, merverdiavgift osv? Lurer veldig på om jeg skal kjøpe en, men er litt i tvil om det lønner seg. Hvor lenge går det ca fra bestilling til levering?
Gjest Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 He,he, nøyaktig samme reaksjon hadde jeg da den kom inn døra Men den er jo bare helt FANTASTISK
MiPE Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 hva er nettsiden til babyjungel??? .com, .no????
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #11 Skrevet 23. april 2007 HI her,så det var mange spm,kan prøve å oppsummere ) * det lønner seg absolutt å importere ifh pris i norge! Du har også SAMME GARANTI OG REKLAMASJONSRETT. Bj er kjempeserviceinnstilte på alle områder. * Det er ikke vanskelig å kjøpe fra babyjungle.nl. Du legger det du vil ha i handlekurven, fyller ut personlig info (også fullt personnr,det er pga de bruker Tollpost-Globe som transportør. TG fortoller alt selv,derfor går det kjempekjapt å få levert vogna,og de må ha persnr for å kunne gjøre dette. Altså ikkeno' skummelt med det.) De trekker penger fra visa'en din (uten moms). Deretter får du vogna levert innen 1 uke ( om den er på lager). Så kommer momsregningen fra TG etter noen uker. * Twinner-vogna er ikke gedigen, tvert imot er den nett og smal, med GOD sitteplass. I motsetning til f.eks Carena, GT osv. * den prisen en her fikk fra butikk ang Twinner,var helt sikkert uten bag osv, det må man kjøpe utenom! * Singel twist'en er ikke tung og diger, men i forhold til f.eks emm. scooter , timmy og andre småtriller er den kraftigere med større kalesje. Understellet er lite og nett, og sitteplassen max utnyttet. Mener det er ca 104 cm liggelengde på den. * løp & bestill )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå