Mamma til 3 <3 Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Før påske så hadde Mathias begynt å sove hele natta,men så ble han syk i påska og siden da har vi hatt det gående på natta. I går la han seg klokken 19.00. Sovna ikke ordentlig før kl 21.00(i vogna) Han hadde litt mageknip,men det pleier ta en god stund andre kvelder også. Da sov han faktisk i 2,5 time før han våkna.Da var han sulten. Så sov han en time,men etter dt var han våken 1-2 ganger i timen. Jeg prøver med kos,trøst og smokken,men det hjelper ikke. Han bare griner i halvsøvne. Så tilslutt prøver jeg puppen. Det pleier hjelpe han sånn at han sovner,men det varer lissom bare en halvtime også er det påan igjen. Han får grøt på kvelden,så han burde ikke være sulten(han begynte med dette lenge før vi begynte med grøt) Nå er jeg rett og slett utmatta. Samboern min prøver å hjelpe meg,men lillegutt klarer ikke roe seg hos han,så blir jeg som får"støyten". Går i koma om dagen og orker ingenting. Han er kjempeblid på dagen å har begynt å sove bra da også. Men er altså kvelden og natta som er verst. Noen som har råd til meg,for nå er jeg bare sliten. Han er 4,5 mnd
Aga:-) Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Det er så utrolig slitsomt. Har nok ingen råd, bare sympati. Lillesnupp er 8 mnd og er våken minst annenhver time natta gjennom ennå... Æsj.
sprellemor Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Bare lurer på en ting: Hvor lenge lar dere barnet gråte om natten før dere går inn/plukker opp?
komplett.no Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg har latt babyen skrike i maks to minutter i gangen, og da får jeg dårlig samvittighet. Er vel forskjellig fra person til person. Jeg opplever hvertfall at hun skjønner at jeg mener alvår når hun må gråte litt, så da sovner hun i armene mine like etterpå.
komplett.no Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Jeg opplever at hvis jeg sover ut på dagtid slik at jeg ikke blir fort trøtt,sint og lei på natta så sovner jenta mye lettere. Er jeg trett og blir utilpass, merker hun det på stemmen min eller bare føler det på seg for da kan hun være skikkelig umulig. Selv om jeg prøver å ikke vise at jeg er irritert. Mitt råd er ikke ha dårlig samvittighet for husarb osv. legg deg og sove på dagen hvert mulig minutt, så skal du se natta blir bedre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå