Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Hei Jeg kommer nok ikke til dere før i morgen, jeg er 11 +6 men opplevde noe veldig rarat i dag. Da jeg stod opp i dag var trusene mine og pyss litt våte og det luktet veldig stramt (sorry detaljer) så jeg begynte å lure på om jeg lekker vann??? Jeg har veldig mye utflod for tiden så det kan være det også, men jeg blir såååå redd og usikker. Har noen av dere vært bort i det? TUSEN TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR JEG FÅR
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Hei. Det er ikke stram lukt av fostervann, men litt søtlig. Jeg har vært plaget med mye utflod i alle slags former under mine svangerskap så det er nok heller noe slik. Hvis det var ubehagelig lukt kan det jo hende du har sopp eller lignende. Det kan jo være greit å bestille seg en time hos lege, men det er nok ikke noe du skal være redd for. Du kan godt ringe føden å spørre om ting hvis det beroliger deg også!! Lykke til.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2007 Tusen takk for svaret. Jeg er mye mer rolig nå, var på do i sted og alt var normalt
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Du jeg har sånn som deg, masse utflod. Kanskje det t.o.m. er litt (tiss). Man blir jo slappere. Tror ikke det er så vanlig å lekke fostervann enda. Men snakk med jormoren om det, hvis du er bekymret! Bruk bind!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 ...og knip jenter...tren bekkenmusklaturen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå