Gå til innhold

Er dette rier/veer? eller bare masrier? termin i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele går hadde jeg masse kynnere, de var ikke vonde ,men ubehagelige.. I går kveld når vi la oss kjente jeg murringer i ryggen.. Så etter det har jeg ikke sovet mye litt innimella, får skikkelig tak-VONDE menssmerter i mage og rygg.. de varer ikke lenge ,men er vonde.. de kommer ikke regelmessig.. kasnkje hvert 15-30 min? vanskelig å følge med når man halvsover.. men de er så vonde at jeg våkner, så nå stod jeg bare opp likså greit!?..

hvordan kjennes en rie ut? håper det ikke er disse masriene, siden jeg har termin i dag.. når skal man eventuelt ringe føden?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Jinni - settes igang 24.april-
Skrevet

Ring til føden å snakk med ei jordmor.....de er som regel veldig snille å du kan ta en avgjørelse sammen med henne på hva du skal gjøre.

Lykke til.........

Skrevet

jeg har d samme som deg, bortsett fra at til meg kommer t takvis mellom 5-10 min... d føles som jeg har forstoppelse i underlivet og framdelen av magen..

Skrevet

er dette masrier håper jeg virkelig ikke noen har det;-P.. sambo å jeg tok tiden ca 9 min mellom hver.. men er det rier tro.. iallefall veldig vondt.. mine er som menssmerter som sitter i korsryggen og nederst i magen... de varer ikke så lenge ,men oj oj så vondt;-P... fortsetter det sånn må jeg ringe føden?!

Skrevet

Har du ringt føden ennå?? Synes du skal gjøre det å høre... du er kanskje på vei allerede? ;)

Virker som noe er på gang ja. Lykke til!

Skrevet

Virker som det er noe på gang. En ri føles som du beskriver den, men til forskjell fra en kynner er den regelmessig og lengre. Den skal vare omlag ett minutt og gjøre mest vondt halvveis. Kommer de regelmessig er det også ett ganske sikkert tegn. På meg var de uregelmessige, men fødselen var likefullt i gang. ring føden og få enm sjekk...

Skrevet

ja holder på å ta tiden litt nå ,men blir å ringe snart.. har ikke hatt noe liknende før i sv.. håper virkelig det er noe på gang åsså på termin dagen da;-D det er ca 5-7 min mellom de å de varer ca 25-30 sek... må få i meg litt mat å... våken siden 04 i natt..

takk for svar;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...