Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Nemi har skreket mye om kveldene de siste ukene. Jeg har forferdelig vondt i ryggen av all bæringen og i kveld prøvde vi bæresele for første gang. Vesla er bare 5 uker gammel så hun skal nok ikke sitte lenge av gangen, men du verden for en lettelse det var for oss at hun trivdes godt i den. fantastisk... I kveld prøvde vi også sukkervann. Det er nok omstridt hva man synes om å gi sukker til barn. Vi prøvde nå det uansett for man når et punkt etterhvert hvor man bare vil prøve alt.. hun ble MUSESTILLE... Det skjedde på sekunder og varte nesten en hel time... det blir nok ikke en løsning vi kommer til å ta i bruk ofte, men det var så deilig å se at hun roet seg.. Nå sover hun..
hemmeligvemmelig Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Hei! Om bæringen ser ut til å hjelpe anbefaler jeg deg å kjøpe et elastisk sjal, det er helt supert til bæring av spedbarn. Jeg kjøpte mitt da lille billabong var 8 uker, skulle ønske jeg kjøpte det før! (Neste gang ligger det øverst i sykehusbagen). Nå er han snart 5,5 mnd og jeg bruker det masse enda. I et sjal kan du bære hele dagen om du vil da babyen får en ergonomisk riktig stilling som de ikke får i for eksempel baby björn. De har elastiske sjal på babyshop i alle fall, ellers kan du finne linker til mange nettbutikker og evt brukte sjal på www.tettinntil.com Der er også forum hvor du kan få svar på ting du lurer på, bildeserier av forskjellige sjal og knytinger osv
Mathias`mamma Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Er vel ingen fare å gi sukkervann. Klart det er jo forskjell på et par ml og flere dl pr dag. Gutten min fikk sukkervann allerde på sykehuset og jeg fikk oppskrift på sukkervann på helsestasjonen når vi kom hjem. Synes dette har fungert kjempebra og har reddet kveldene og nattesøvnen mange ganger. Vi har kanskje gitt en ml et par ganger i uken når gutten skrek og vi ikke kunne skjønne hva det var, og da hjalp det hver gang. Og det endte oftest med at han bæsjet enormt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå