ScaryMama Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Jeg vet det er sent, men det pleier ikke å være så her dødt!
Babyfacepsycho Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Er vel kanske mange som ikke vet at dib er oppe og går igjen etter at det var nede. Eneste jeg kan tenke meg det beror på. Men nå skal hvertfall jeg ta natta. God natt =)
Hannahs-mor06 Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 kommer ikke inn på dib jeg;( hvordan kommer dere inn?? når jeg søker kommer jeg kun hit til bim..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg kommer heller enda ikke inn, skulle gjerne vært inne på dib-treff og lest,noen som vet hvordan jeg kan komme meg inn dit, eller er det enda bare smårtroll 0-1 som virker? Nå må de jo snart se til å betale,så ting funker igjen......
Aga:-) Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Kommer du ikke inn på www.dinbaby.no? Ikke com på slutten? Hvilet fylke skal du inn på da? Kan finne frem linken til deg, så kan du prøve den.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 aha, fungerte med .no, takk takk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå