Lone35 =0) Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Jeg har forandret nicket mitt litt. i og med at jeg skal føde neste uke (uke18 på kalenderen), er det kanskje litt dumt at det står (13.06.07) etter navnet mitt. Så derfor har jeg satt på et smil istedet. -Jeg er glad for at ting har gått så godt for meg og glad for at det "lange" svangerskapet snart er over. Jeg er sååå klar til å møte Lillebror.- Sikkert mange av dere som er slitne og overklar også?!
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 ååh jeg er litt missunnelig på at du får møte lillebror så snart....men på annen side, er det noen av alle fine bimjenter her som fortjener å få gullet sitt nå så må det være deg Lone!! (føler "alle" sniker i køen om dagen. først Maria med tvillingene om fredagen, og nå du til uken...hihi) Nei, jeg skal si at jeg "tar av meg hatten" for den fantastiske innsatsen du har gjort i dette svangerskapet!! Det har jo gått over all forventan med lillegutt! Og jeg må virkelig si meg imponert over at du har klart å holde motet oppe så lenge Lone:-) Vil bare ønske deg masse lykke til med fødsel, og håper at lillebror kommer seg fint!! du får love å holde oss oppdaterte på hvordan det går utover;-)
lite jentenurk Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Hei Lone! Så godt å se at det har gått så bra, til tross for alle strabassene du har hvert igjennom. Så godt at du nå snart skal få møte lillebror. Er noe misunnelig da, føler selv at tiden går tregt. Men sånn er det bare. Ønsker deg lykke til videre. stor klem
Lone35 =0) Skrevet 23. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2007 Tusen takk for fine ord, jenter. Jo selvfølgelig sniker jeg kanskje litt i køa. Men de to månedene jeg tilbringte på sykehuset var som et langt liv... Og vi må sikkert være en stund på sykehuset med Lillebror når han blir født også, i og med at han er prematur. -Likevel, han er over gjennomsnitt i vekt så kanskje hvis vi er heldige så får vi dra etter rimelig tid. (hva nå det vil si =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå