Gå til innhold

Vært skikkelig dum i kveld!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny avent elektrisk ammepumpe her om dagen, og måtte selvfølgelig sette den sammen i dag og se om jeg klarte å få den til å fungere. Og hva annet enn sine egne pupper prøver man slikt på???

Jeg bare sier det: jeg har VONDT nå! Verker som bare det. Herre min hatt så teit å gjøre når jeg ikke har noe melk ennå. Grmpf!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg!! Huff høres kjempevondt ut!!!

Skrevet

Hehe...nå fikk jeg meg en god latter ;-) det kunne like gjerne vært meg..hihi..

her skal alt nyinnkjøpt prøves, men utifra hva jeg husker fra amminga sist, så skal jeg nok vente til jeg får melk da;-)

Skrevet

Ååååå hørtes utrolig vondt ut men jeg måtte le litt for jeg hadde sikkert gjort akkurat det samme :D Har også tenkt å kjøpe en sånn og vet nå at jeg IKKE skal gjøre som du.

Skrevet

regner med den funka som den skulle da:p uff stakkars

Skrevet

å nå lo jeg så tårene rant...hadde sikkert kunnet funnet på å gjøre noe sånt selv, men etter din erfaring så får jeg vente til barnet er her tenker jeg;)

Skrevet

Huff, hørtes ikke no godt ut nei:( Jeg prøvde å Mi ammepumpe men jeg fikk ikke no vondt av det. Bare et hav av kynnere:)

Skrevet

Hehe... Jeg gjorde akkurat det samme med min elektriske brystpumpe da jeg kjøpte den! Jeg satte den på minimum, men uten at jeg så det hadde mannen min tuklet litt med den, så den sto på max vaakuum!! Ikke behagelig, nei! Så hele puppen forsvinne, jo! ;) Hos meg kom det litt melk også, faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...