Gå til innhold

Har sånn halsbrann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så ubehagelig! Hjelper ikke med Gaviscon heller. Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to. Novaluzid tyggetbl er det eneste som hjelper meg... Blir bare verre og verre, håper magen synker ned litt snart.

Skrevet

Lenge siden magen har sunket hos meg, men det blir bare verre og verre. Vondt er det også :(

Skrevet

nyco, cola, lovehearts eller link tyggetabletter, funker suverent til meg:)

Skrevet

hvis du ikke har tabeletter innen rekkevidde hjelper d å spise gulrot =) i allefall for meg, har vært og er veldig plaget med halsbrann, spes når jeg skal legge meg... jeg har brukt Gavison tyggetab, men de smaker litt spes... =)

Skrevet

på meg er det kun samarin eller titralac som har hjulpet. Akupunktur har hjulpet litt også. Ellers har jeg prøvd alt en kan komme på og finne utav igjennom BIM :)

Skrevet

Nøtter og da særlig mandler.

Lykke til.

Skrevet

På meg hjelper bare samarin. Dvs det hjelper med gaviscon, men da vil jeg spy, den er SÅÅÅ ekkel!!!

Skrevet

til meg har faktsik ostepop hjelpet mot halsbrann.

Skrevet

Hei!

Plages endel med halsbrann selv og leste her inne at d var lurt å prøve lovehearts. Funka kjempebra for meg :)

Skrevet

hej. Du kan prøve å bygge deg opp i senga slik at ikke du ligger ned med hodet,hvis de er verst om kvelden eller natta.. Det hjelper til meg. Syns de gaviscon tabletten er pyton.

Skrevet

Heisann jeg har også slitet masse med halsbrann! Plutselig en dag kom min kjære hjem med Samarin til meg, som jeg tar så fort jeg kjenner det brenner litt. Den smaker mye bedre enn Nyco og tar jeg et glass før jeg legger meg, samt en liten slurk av Novaluzid (flytende) så har dette hjelpet meg VELDIG! Prøvde Gaviscon tyggetabelletter, men de funket ikke...den i flytende form var litt bedre, men ikke på langt nær sammenlignet med Samarin og Novaluzid sammen.

Skrevet

Vet lovehearts funker, men har fått beskjed om å holde meg unna sukker, cola funket merkelig nok også.. Men da skal jeg i allefall på butikken å kjøpe meg samarin. Gaviscon smaker jo skikkelig dritt, så jeg kvier meg for å ta de.. Det er verst på kvelden, men ikke når jeg skal sove, da går det fint.

Takk for tipsene :)

Skrevet

jeg villle ha unngått eple og pære også... d får jeg nå extrem halsbrann av..

Skrevet

Nyco fruktsalt som kan kjøpes på vanlig butikk funker kjempebra for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...