Moonit Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Guttn min var 7 mnd da han begynte å sitte selv uten støtte:)
ScaryMama Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Nikolai har begynt å sitte selv nå, han er 5,5 mnd.
meg og jentene Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Er jo stor forskjell på å sette seg opp selv fra liggende, og å bli plassert sittende og da ikke velte. Jenta mi er 7 mnd og har siden hun var ca 5 mnd sittet selv hvis hun blir plassert slik (men ikke så lenge av gangen), men hun kan fortsatt ikke sette seg opp selv fra liggende.
Duddlidu Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Skriver under på denne... lillegutt her og kan sitte om han settes på gulvet, men han setter seg ikke opp selv. Er 7 mnd.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Tulla er 8 mnd. Først nå hun sitter helt støtt uten støtte
Lille søtnos Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Jenta mi begynte å sitte støtt rundt 6 mnd, litt før det med støtte. Jeg kan likevel ikke gå fra henne for plutselig siger hun bakover eller til sidene. Jeg har hørt at de ikke skal sitte uten tilsyn før de selv kan sette seg opp uten hjelp, for først da har de balansen og musklene som kreves for å unngå knall og fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå