Gå til innhold

Flere som meg? Magen varierer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 16 uker på vei nå, førstegangs. Og det jeg lurer på om er vanlig, er dette: Når jeg står opp om morgenen så synes det så å si ikke at jeg er gravid, magen er nesten helt flat. Men, så fort jeg får spist frokost så er bollemagen på plass! Snodig! Og da holder den seg sånn omtrent resten av dagen, med mindre det går lang tid til jeg spiser igjen. ( Jeg skjønner jo at magestørrelsen vil variere ettersom magesekken er tom eller full, men i så stor grad??)

Så jeg føler at jeg går rundt med "falsk" gravide-mage, siden fosteret/livmoren tydeligvis ligger langt inne mot ryggen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen her ja. Om kvelden ser jeg ut som en flodhest i forhold til når jeg står opp om morgenen. Føles som jeg veier 10 kg mer om kvelden enn om morgenen...

Skrevet

Du er nok ikke alene nei;) d er nok ingen fare. Syns d er no dritt da... D går jo så sent, og d er så mange her med svææææære mager.... Blir nesten litt irritert:P Men jeg tror bare vi skal være glade for at vi er små... Plutselig blir d tungt... Når skal du på ul? Jeg skal til tirsdag:):):)

Skrevet

jeg også.. går fra lubben mage til gravid mage bare jeg får i meg litt mat.. drikker jeg mye vann er jeg plutselig kjempe gravid... hehe .. er i dag i uke 15+1 :)

Skrevet
:) Jeg var også sånn i begynnelsen. Synes det tok lang tid før jeg så ordentlig gravid ut, men rundt uke 20 og fremover har den forandret seg og blitt veldig ordnetlig..hehe. Så det kommer nok. :0)
Skrevet

Å, lenge til jeg skal på ul. Ikke før 10 mai, da vil jeg være 18+3 uker på vei...*leeeenge til*

Skrevet

jeg har det akkurat sånn jeg og:-) stussa litt på det i mårrest. lå på rygg i senga å kjennte på magen... å tenkte , hmmm.... rart at den kan være så flat om morgenen. er 14+5 i dag. har lest at livmora er nå like stor som hodet til en nyfødt.. men hvor er når jeg ligger på rygg?

hehe... godt at vi er flere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...