Gå til innhold

Flere som har ansiktet fullt av kviser etter de ble gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har kommet i min andre pubertet. Har aldri hatt så mye kviser og uren hud noen gang. Føler meg så ekkel. Men det skyldes vel disse berømte hormonene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde veeeldig mange sånn helt i starten, men nå i uke 20 så roer d seg ser jeg... Håper d holder seg rolig, for jeg viiil ikke ha dem der..

Skrevet

Jeg er i uke 21 nå og det er like ille. Masse kviser, æsj...

Skrevet

Signerer med gullpenn her altså. Er så lei! Har ikke mer dekkstift igjen :-)

Skrevet

I begynnelsen var det mye, både i ansiktet og på ryggen.. Nå har det roet seg ned mye heldigvis!

Er 25+3

Skrevet

Høstbaby på gang: Jeg har heller ikke mer igjen!!! :D

Jepp, kvisetryne her også!

Skrevet

Hmm... pussig du skulle nevne dette... Selv har jeg ikke noe kviser i ansiktet, men ryggen min... Uff, ser ikke ut, er små "nupper", små-kviser og store kviser.. Jeg har prøvd å skrubbe huden og en hel masse tullball... ingenting hjelper...

Håper for guds skyld dette forsvinner snart jeg...

Skrevet

...så godt å høre en ikke er alene da!jeg har og i bøtter og spann! og da særlig rundt munnen..så om noen veit en god kur/krem for dette,så hiv inn her!!

Skrevet

vet ikke hva dette kalles, det er beyond kviser, det er skikkelige BOMBER...Pørve og ikke klemme men jaggu ikke lett når man ser ut som et pizza tryne...og det gjør vondt og snakke tom ha ha ha

Skrevet

Jeg også.. Ikke mye trøst,men jeg er i uke 32 snart og jeg plages fortsatt:o(

Var til hudlege for noen uker siden og han sa at det var veldig vanskelig og behandle (og bli kvitt)slike hormon kviser i svangerskapet ,men han kunne nesten love meg at de forsvant fort etterpå;o)

Så her sminkes det når jeg skal ut blant folk værtfall,prøve og være flink til å gå uten hjemme da..Men jeg ser ikke ut!!!!Puh,8 uker igjen;o/

Skrevet

Ja!!!! Heldigvis har de konsentrert seg i panna, og jeg har pannelugg. Men plagsomt likevel. Er fæl til å pille og klemme på hver minste ujevnhet som dukker opp *flau*, så i begynnelsen trodde jeg bare at det var min egen skyld. Men nå ser jeg at disse virkelig kommer INNENFRA, og at det ikke er noe jeg har fremprovosert. Har også en del på brystet, men disse er ikke fullt så ekle. Tror ryggen driver med ett eller annet også, men der kommer jeg heldigvis ikke til.

Skrevet

jeg har LITT i ansiktet, men ryggen min ser ikke ut. :(((

men husk uansett å være flink å rense huden selv om det er hormononelt mye :)

Skrevet

Jepp:o( Ikke bare i ansiktet heller...også på skuldrene og på ryggen....føler meg fææææææl...sant som de sier, jenter stjeler mors skjønnhet....følte meg aldri så stygg da jeg gikk gravid med Tobias;o/

Skrevet

Jo takk, har fått ekstremt med kviser! Bort vil de heller ikke

Skrevet

Uff jaa =\ har det litt i ansiktet, men mest på bryset og ryggen.. får håpe det forsvinner snart!!!

Skrevet

Gå til en hudterapeut / spaterapeut og få renset huden i dybden.

Jeg er veldig plaget, og skal iallefall bestille time når jeg får lønning.

De har basiron (antikvisekrem) på apoteket, men den er ikke så veldig bra.

Skrevet

Helt ille her også, har vært det med de to andre barna mine også, men da har det liksom vært byllekviser (store hovne vonde flekker som ikke går å klemme ut). Nå har jeg skikkelige fjortiskviser! Huden leges jo så sakte og da, for først skal kvisen blomstre opp, så skal guffa ut og så skal den røde flekken vekk, og det tar uker synes jeg! Har fått masse på ryggen også, og det har jeg aldri hatt før! ÆSJ

Var noen her inne som anbefalte SebaMed renseprodukter. Troppet opp på apoteket og kjøpte renseskum, rensevann, behandlende gel og en liten tube med dekkrem som skulle tørke ut den enkelte kvisa. Jauda, renset morgen og kvelt i lang tid, etter 3-4 uker ble det litt bedre, men så ble det værre, og så ble det bedre, og nå er det PYTON: Så går visst i perioder, og man kan jo bare lure på om det hadde vært værre el bedre uten den rensinga. Omstendig er det i alle fall! Hudormer har jeg også, i panikk prøver jeg å klemme dem ut, men de er fastgrodd og selv om jeg klemmer så tårene spruter blir de der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...