Gå til innhold

Slankekuren virker!!!

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kiloene renner av... Vi må snart ha et treff ellers kjenner dere meg ikke igjen! ;-))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott, har du funne en tryllekur?

Skrevet

Sleng hit oppskrifta da ;-)

OG litt motivasjon....

Og MASSE viljestyrke!!!

PS; Du er kjempeflink, Trollet!!! :-)

Skrevet

Ja, nesten... (Neida, bare funnet fram mine gamle Grete Roede bøker... Grunnen til at jeg jubler er at jeg på grunn av min ikke særlig godt kontrollerte diabetes, ikke har gått ned noe som helst selv om jeg har vært flink både med kost og mosjon. Men nå gjør jeg det... YIPPI!!!)

Skrevet

Kaster over litt motivasjon og mye viljestyrke. Banna bein! Nå er jeg så innbitt innstilt at jeg ikke en gang nølte da jeg takket neitakk til Kvæfjordkake i selskap i dag...

Skrevet

åi.... flinke flinke tonetrollet ;-)

Skrevet

Godt jobba, stå på!!!

Skrevet

Så flott da!!!

Du er flink som gjennomfører det og jeg heier på deg:-)

Skrevet

Åh, du er kjempeflink - slankekurer er innmari vanskelig! Jeg mister motivasjonen etter to dager uten snop, jeg.....

Og så gir det jo litt ekstra stå-på-vilje når man ser resultater, da c",)!

Skrevet

Så bra, trollet!!! Du er kjempeflink, stå på!!!

Skrevet

Kjempeflink er du ja!!!! Jeg prøver,men er ikke godt nok motivert..kjede spiser litt om dagen når jeg går her alene sammen med mort,satser på at det går seg til igjen. Jeg har aldri slanket meg sånn helt på ordentlig bare takket nei til snop:)) Så det skal jeg begynne med igjen ......tror jeg......Lykke til videre..heia..heia!!!!

Skrevet

Stå på Trollet!!! Er det ikke herlig når man begynner å ane resultater av "forsakelsene" ?!!

Skrevet

Kor flenk du e!

Klarer aldri å komme lengre enn til tanken på en slanketur, før jeg putter ett eller annet helt umotivert inn i munnen.

Jeg har en Grete Rodhe bok som jeg fikk av min mor. Regnet litt på cal inntaket og det var ikke småtteri på en person på min størrelse! Ble kjempeoverrasket av det resultatet.

.....men om jeg skal følge en diett? Veldig vanskelig å motivere seg gitt, så stå på du! Skal heie og heie på deg og for utholdenheten din :o)

Skrevet

Så flott da. Nå må du jammen ha vært flink. Og tenk på alle fordelene:

du blir i bedre form og minsker helserisikoene, du ser bedre ut og blir mer fornøyd med deg selv. Gratulerer med vekttapet, og lykke til videre (hvis du skal videre da).

Skrevet

Takk for alle oppmuntringer. Jeg har lang vei å gå så jeg trenger alle de heiarop jeg kan få! ;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...