Hollow <3 ADRIAN<3 Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Det fosser ikke, men det er liksom nok til at trusa blir fuktig og får flekk.. Det er ikke urin, og det verken ser ut som eller lukter som utflod...men det lukter ikke "kvalmende søtt" heller..sånn som det beskrives... Noen med innspill??
ღDidrikmamsenღ Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 De sier det lukter litt som klor da.. Ta på deg ett bind å se om det kommer mer
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Jeg ble VELDIG våt.. Hadde på meg olabukse som sugde opp alt, men det var kliss klass på innsiden av begge lår ned t knærna!!!
Hollow <3 ADRIAN<3 Skrevet 22. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2007 Det kommer jo mer...altså, det har kommet litt i en time, halvannen nå... Jaja...tar det med ro..skal uansett på kontroll i morgen, er bare litt...nyskjerrig..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Er hodet festet så kommer det bare litt og litt... Ring føden du hvis det kommer mer
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Lukta ikke noe av vannet når det gikk på meg for tre år siden. Og det kom såpass at jeg kjente det rant, ikke bare ble våt flekk i trusa. Måtte ha bind. Mange får veldig tyntflytende utflod når det nærmer seg fødsel. kan være det også. Men er du i tvil,ring føden =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå