Gjest Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Kan vi ikke bare snakke sammen alle sammen da? Uavhengig av hvor vi bor...??
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 noen som er en egen "gjeng" som skal skille seg ut. synd for det blir veldig rart her inne av det. de sier alltid og kommer sikkert med denne kommentaren; det er jo bare å henge seg på fler og fler.. blir vel kanskje ikke så naturlig når dere er midt i en samtale med interne spøker osv. passer seg dårlig for nye ansikter der skjønner man.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvis de er så bestiser hvorfor ikke ta det på msn? for dumt å legge de her inne syntes jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Enig,blir jo bare fler og fler. Blitt skikkelig lei....
ScaryMama Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Husker sist gang det var en tråd om at folk ikke likte skravletråder så poppet det opp en hel haug med de!
Gjest Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 Nå har det seg jo også sånn at flere av oss kjenner hverandre irl og det er hyggelig å kunne skravle sammen her også. Vi prater jo med alle dere andre også, bare ikke på de trådene. Og de aller fleste av trådene er stedsbestemte, altså feks treffgrupper. Som Drammenogomegntråden, alle der kjenner hverandre, vi bruker tråden til å avtale treff, oppdatere hverandre, spørre om ting som vi kanskje ikke ønsker å spørre om åpent i forumet som en egen tråd etcetcetc...
*1D* Skrevet 23. april 2007 #10 Skrevet 23. april 2007 Jeg henger på Tråden fordi jeg ikke gidder lese alle sure/teite/trivielle og kjedelige innlegg fra folk jeg ikke liker................... Eller så er det fordi jeg syns det er enklere enn 10000 innlegg der man roper etter hverandre hele tiden. Jeg vet hvor jeg finner de jeg vil prate med! Jeg snakker også med de fleste fra tråden på telefonen, msn, hjemmesiden, facebook og ved å sende sms eller mms! Alt etter hva som passer der og da! Skulle noen av dere andre latt være å snakke med de dere kjenner på kafè bare fordi de som satt på nabobordet ikke var like mange?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå