Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Jeg har (hittil) vert så heldig og ikke lagt på meg en dritt enda. Er 29+0 i morgen! Har gått ned 4 kilo. Men jeg er kraftig fra før så det er ikke skadelig for barnet. Bare jeg ikke går ned mye! Super heldig iallfall!!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Hvis det er vekta som gir deg følelsen av å være heldigst i verden hørtes det ganske trist ut...
Katta i sekken Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Hei. Tror egentlig jeg er ganske heldig og selv om jeg har lagt på meg 5kg, er 28+2. Var i utgangspunktet 54kg og 163cm, så jeg var vel ikke så veldig stor.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Du skjønner vel KANSJE at jeg er gravid og da er man vel heldig. Eller synes du ikke? Jeg mente det at jeg er heldig som ikke har lagt på meg tross at jeg er gravid.. Skjønner du???
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Ja da må jeg si du er heldig.. Venninna mi var på størrelsen din og la på seg 36 kilo i svangerskapet,så ja du er superheldig!! Lykke til videre!!
Nr-2-i-magen Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Enig med deg Marlin. Ville heller følt meg heldigst i verden av å ha ett barn i magen enn å ha gått ned 4 kg. Men muligens du har hatt ett såpass stort vektproblem at det blir vanskelig for meg å forstå. Lykke til videre og får håpe vektnedgangen fortsetter etter barnet er ute også. Hørt om flere store, som går ned i vekt i løpet av svangerskapet, men når barnet er ute legger de mer på seg enn de hadde i utgangspunktet. Så du får være bevisst på kostholdet.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 Ja det har du helt rett i. Etter første barnet mitt gik jeg ned 18 kilo veeeldig fort,men dem kom også fort tilbake!! Drev på en diett nå som virkelig hjalp,men måtte slutte da når jeg fant ut at jeg var gravid igjen!! HI
jordbærsjokolade Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Jeg har lagt på meg 17 kilo hittil, men jeg tror ikke jeg føler meg noe mindre heldig gitt:) Men hvis du hadde et vektproblem må jeg si at du har vært flink, og så lenge legen din sier at alt er ok i forhold til graviditeten så må det jo bare være bra! Men noe mer heldig enn meg er du ikke altså
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Ok:) Jeg skjønner nå at jeg ordla meg litt feil i dette innlegget,men gjort er gjort iallfall!! Jeg er lykkelig pga at jeg har ei nydelig datter på 1år (straks) + at jeg venter ei jente til i juli! Også at jeg har gått ned i vekt.. Håper dere skjønner mer nå HI
Gjest MMJ Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 Jeg har lagt på meg 10 kilo... Er 29 uker på vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå