lifa og Eline Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Eline har riktig nok gått en stund. Vi bor i blokk 2.etg. og har 15 trappetrinn opp til etagen vår. For en uke siden gikk hun helt alene opp alle trinnene, holdt seg fast i gelenderet med begge hender. Har nok hatt lyst til å gå ned også men har nok vært litt skummelt, helt til fredag da gikk hun ned hele trappen. Holdt sg i rekkverket med en hånd oh holdt meg i den andre. Jeg synes jo selvsagt hun er kjempeflink når hun nå går trappene, er jo ganske lett men det er deilig å slippe å bære henne alikevel.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Ååååååååååååååååååååå så flink!!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 De er jo sååååå søte når de er i den alderen!! Gleder meg til Jojo begynner å gå.......eller gjør jeg det??? hihihihihi Joda ;-D
Karomamma Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Kjempeflink, stor jente!!! Det er så moro når de klarer nye ting :)Karosnuppa har akkurat begynt å ta trappa uten å holde seg. Uuuuæææh, litt skummelt men det går bra... Og så så stolt som hun blir!!!
lifa og Eline Skrevet 23. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2007 Hei karaomamma Måtte inn og snike litt for ås e hvor stor jenta de var. Håper det blir leeeeennnnnnnnnnggggeeeeeeeeeee til Eline skal prøve seg på det her i oppgangen vår. Men hun stod faktisk å overvbeide det i barnehagen (ikke sin men den til pappa) i dag når hun gikk opp trappa. Det gjrør ikke noe om hun kan gjøre ting litt senere enn gjennomsnitett for en gangs skyld. Eline er bare 14 mnd. så jeg synes det er tidlig nor å gå trappa ned selv om hun holder i rekkverket og hånda til mamma. Håper snuppa de klarer å gå fint i trappa etter en veldig kort treningsperiode.
Karomamma Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 He he, ikke greit å være mamma alltid Karosnuppa begynte ikke å gå før hun var 18 mnd, men det gikk ikke lang tid før hun begynte med trappevandring. Så bare vent, det å gå uten å holde seg kommer fortere enn du tror, he he...
lifa og Eline Skrevet 23. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2007 Huff ja, vi får bare passe på. Men håper hun venter litt lenge med å gå uten støtte i tarppen ja. Men det blir vel en del trening i trappa på hytta når sesongen starter så det kan komme før jeg setter pris på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå