Gå til innhold

Jeg er veldig skuffa rett og slett :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med samboeren min i 9 år nå. De siste 6 årene har jeg ganske tydelig ytret ønske om at jeg har lyst til å gifte med, og alt han har sagt er at jeg bare må vente å se og ha tålmodighet...

Okei.. nå har jeg ventet 6 år og da! Alle vennene mine er gifte, og hver gang jeg ser andre som skal eller har giftet seg så blir jeg så sinna på samboeren min!!!

Føler det er urettferdig at han ikke har sagt det som det var, at han faktisk ikke var interessert i å gifte seg på laaaang stund liksom, da hadde jeg fint kunne forholdt meg til det. Sånn som jeg har hatt det de siste 6 årene har jeg liksom med hver "anledning" følt med sååå skuffa over at han ikke frir.

Har ikke sagt noe til han om det før de siste 2 dagene om hvor sint og skuffa jeg er over dette! Kunne han ikke vært ærlig med med? Hadde han sagt han aldri ville giftet seg med meg hadde jeg elsket han like mye for det om. Men når han liksom later som det kan skje når som helst og det ikke gjør det så begynner det å tære litt. Føler jeg begynner å bli gammel også, jeg er 27, har ikke lyst til å se ut som ei gammel feit røy på brudebildet mitt heller.

ALLE spør hvorfor ikke vi er gifte, vi har snart 2 barn, hva er problemet? God økonomi og alt er liksom i boks. Har så lyst å skjelle han ut! Føler han holder meg for narr og det sa jeg til han i går også. Han sier bare beklager liksom. Jeg sa at det var bedre om han var ærlig og sa han ikke ville gifte seg, for det hadde jeg respektert, men han sa han ville gifte seg... skal jeg liksom vente 6 år til da????

Det er ikke aktuelt å fri selv, han har sagt det ville han ikke like... og jeg føler også det er "hans jobb"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enkelte menn vil jo ikke gifte seg, sånn er det, lev med det. Hva er vitsen med å mase slik da, han kommer om han har lyst...

Skrevet

men. MÅ han fri? el MÅ du fri? det er liksom et litt press på ditta frieriet.. når og koreleis liksom....

dere har vert i lag lenge.

vi har vert sammen i 9 år vi og, eg er 26 (snart)

vi bere bestemte oss (på en helt vanlig dag i sofaen) for at vi skal gifte oss iløpet av året 2008.

håpe er på 10års dagen.

men siden vi skal ha beibi no i juli, so skal vi vente med å bestemme en dato til vi har fått beibin og at vi ser at alt står bra til med meg og barnet.. og før vi forteller det til familien..

eg vart ikke skuffa over å ike få et frieri.. syns det bere er litt pinlig ogso. vi snakka om å gifte oss. og bere bestemte ilag att, ja, det passa no.

Skrevet

Har ikke maset på han i det hele tatt! Hvis han ikke vil gifte seg så respekterer jeg det 100%, men å la meg gå på vent i 6 år synes jeg er dårlig gjort!!

Skrevet

Hva sier han da?

Fremdeles "vente og se"?

Skrevet

HI her

Ja, han sier det kommer til å skje, om ikke så aaalt for lenge til liksom... Men det har han alltid sagt.

Derfor jeg har følt frieri har vært rett rundt hjørnet...

Skrevet

Han frir vel når du minst venter det tenker jeg. Er ikke gutta litt trege av seg da?

Min var ikke så veldig treg da. Han fridde nesten med en gang vi ble sammen. Vi har nå vært sammen i 9 måneder, og vi gifter oss om 2 måneder. Og i januar 2008 kommer kjærlighetsbabyen også. Så her går det unna. Men, vi var forelsket for nærmere 20 år siden, men vi var veldig sjenerte, så det var ingen som turte å ta det første steget liksom.

Men, det er bedre sent enn aldri sies det...

Skrevet

Haha!

Om du ser ut som ei feit røy på brudebildet ditt, så har det ingenting med alder å gjøre.

Hilsen en som var vakker da hun giftet seg og da var hun HELE 29 år! Utrolig at noen ville ta i meg med ildtang, så gammel som jeg var!

hvis du går rundt med en attitude fra helvete ovenfor samboeren din så er det nok ikke sørlig fristende å fri heller.

Hva med å snakke åpent og ærlig om hva du vil og hva han vil`? Og da må du ihvertfall ikke si "alle andre er gift". Og hva skjer om samboeren din sier at han ikke vil gifte seg? Hva da? Forandrer det hele forholdet deres? Og hvorfor? For du har blitt holdt for narr i 6 år? Hva skal til for at samboeren din føler at tiden er inne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...