Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Mange som fortsatt tenker å komme? Jeg får ikke kommet jeg, buhu... søsteren min er russ i år, og er russebusskåring på ettermiddagen som jeg skal se på... med mindre vi flytter treffet til tidligere på dagen da!?!?!! he he, men det kommer jo an på dere, og hvem som egentlig kommer, når det passer for dere....
Fisk med CV Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Bah! Russetreff viktigere enn oss? * Vi kommer og kan godt flytte på det for vår del...skulle egentlig vært i en familiemiddag kl seks så hadde passet bra det. Og blir det som sist blir det vel bare vi som dukker opp uansett?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 22. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2007 He he ja sant det! ;o) MEN lurte på om vi kanskje kunne hatt treff i frognerparken eller noe, om det er fint vær??? Er så styrete med en liten vilter jente som ikke er så glad i å sitte rolig v bordet...
Fisk med CV Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Ja, så lenge været holder og jeg slipper fryse av meg puppene. Kunne jo evt dratt på childplanet om det kommer flere med små som er lekelystne? Er jo nærme hverandre de to.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 22. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2007 Ja det er sant, har aldri vært på childplanet, men Vilde hadde sikkert digga det!!! ;o) Men vi får se om det er flere som svarer om de kommer el ikke da, så snakkes vi nærmere imorgen? Får rusle meg i seng jeg, god natta!!! =)
Sabina og gjengen Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Vi tenkte å komme, men når tenkte dere å sette tidspunkt til? og hvor blir det?
Fisk med CV Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Hva om vi møtes kl 12? Samme for meg hvor, så kan ikke noen foreslå en lur møteplass?
Mamsen86 Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 Jeg kommer jeg også.. (Det er i morgen, ikke sant? SHIIIITT, det står helt stille for meg hvilken dag det er i dag! *Sliten*.. ) Men om det er i morgen - jeg må i banken før jeg kan komme, har mistet bankkortet mitt så jeg må ta ut penger i banken. Så mulig jeg kan bli pitte litt forsinket, det kommer jo helt ann på hvor mange som er i banken..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2007 Hva m å møtes utenfor hovedinngangen til Frognerparken kl 12? Jeg må dra igjen senest kl 2... Så ser vi an om vi går i frognerparken eller på childplanet? men er vel ikke så moro der for dere m babyer da? hmmm.....
Fisk med CV Skrevet 23. april 2007 #11 Skrevet 23. april 2007 Det er kanskje litt dumt å endre tid og slikt i siste liten? Kjipt om folk dukker opp på peppes kl 15... Er jo sikkert ikke alle som er her inne og leser heller. Kan vi ikke bare treffes som avtalt, så får du heller slenge deg på neste treff Mulan? Om ingen har noen andre innvendinger bestiller jeg bord til "Din Baby" så kan bare folk spørre etter det når de kommer.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. april 2007 Jada sant det.. blir m neste gang vi da ) Er bare så irriterende når ingen er innom og sjekker "treff status" liksom, tar det som et tegn på at de ikke kommer jeg da, men håper jo de gjør det!! ) Ha et koselig treff da jenter!!
Fisk med CV Skrevet 23. april 2007 #13 Skrevet 23. april 2007 Kanskje folk tror dib er stengt ennå? Vi får se hva som skjer. Virker jo som om vi er 3 her på tråden som kommer i alle fall! Kanskje vi slår rekorden fra sist*
Fisk med CV Skrevet 23. april 2007 #14 Skrevet 23. april 2007 Faktisk så kan jeg ikke i morgen jeg heller................Sånn med nærmere ettertanke. Hva om vi flytter det til neste uke?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 23. april 2007 he he ;o) Vi er med neste uke vi! ) Dumt m tirsdag kanskje, for da er er vel mye stengt, siden det er 1.mai? Onsdag eller torsdag??
Fisk med CV Skrevet 24. april 2007 #16 Skrevet 24. april 2007 Onsdag er pappadag her så da må det nesten bli torsdag. Med det drittværet som var i dag var det like greit at det ikke ble noen vandring i frognerparken.. Snart Rhodos på dere nå?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 24. april 2007 Forfatter #17 Skrevet 24. april 2007 Ja huff var ikke noe Frognerparken vær idag nei... Tror ikke jeg får det til neste torsdag el fredag jeg, drar til Rhodos natt til neste søndag, så er en del ting jeg må ordne før det.... Så vi må nok drøye treff til vi kommer hjem, men da vil vi gjerne såklart!! )
Fisk med CV Skrevet 24. april 2007 #18 Skrevet 24. april 2007 ah...lite lyst på sol og varme jeg også.. Pass på så ikke lillebror blir solbrent*
Sabina og gjengen Skrevet 24. april 2007 #19 Skrevet 24. april 2007 Jeg vil gjerne være med neste uke, torsdag er fint for meg, evt mandag?
Fisk med CV Skrevet 25. april 2007 #20 Skrevet 25. april 2007 Har barseltreff på mandager jeg, men torsdag er en fin dag for å spise pizza har jeg hørt*
Fisk med CV Skrevet 25. april 2007 #22 Skrevet 25. april 2007 Skal vi bare møtes utenfor peppes? Kommer sikkert ikke så mange at vi trenger bestille bord. Kl. 13 feks?
Sabina og gjengen Skrevet 25. april 2007 #23 Skrevet 25. april 2007 Peppes på Aker brygge sant? Klokka ett er fint for oss da vi har ca 1 times busstur og det passer fint med knøttet sin sovetid:) Bli med da folkens:D:D
Sabina og gjengen Skrevet 29. april 2007 #24 Skrevet 29. april 2007 DYTTER!!!!!!!!!!!! Meld dere på folkens:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå