Gå til innhold

Hvor lenge kan babyen bruke str 50 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis f.eks babyen er 52 cm lang passer ikke str 50 da eller? Er det liksom det det går på? Eller er det hvor store de er i kg? At hvis jeg får en baby på nesten 4 kg så passer ikke str 50...

Har kjøpt 2 sett i str 50, det holder det?Uff dette ble litt rotete men :)

Håper noen kan svare meg, er litt grønn på det området :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være lurt å ikke kjøoe så mye i str 50. kan godt være at det ikke passer. Str. går på barnets lengde. Kjøp heller klær i 56 og 62.Det passer som regel en stund.

Skrevet

Hei. Det går vel på cm ja,men det er jo forskjell på hvor lang barnet er i rygg og bein,så dette må du bare finne ut selv altså! Jenta mi var 2800g og 47 cm når ho ble født. Og ho brukte str 44. Det var også litt for stort! Så det er veldig forskjellig fra hvor du kjøper klær også..

Skrevet

Og mi lille snuppe var 51 lang - men passet ikke 56. Måtte gå rett på 62. Dette er det umulig å spå,rett og slett. Min gutt var ett kg mindre, men 49 cm og måtte bruke 56 - ikke 52. Og forresten passet ikke jenta mi newborn-bleier heller!

Skrevet

Fikk gutt på 53 cm, men han brukte 50 den første tiden. Men du behøver nok ikke så mange sett, det går jo fint med 56 og. Synes det er litt koselig med noe som passer og ikke henger og slenger, men ingen vits i å bruke så mye penger på den størrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...