Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Var på kino akkurat, da jeg satt der var det akkurat som det boblet der nede og når jeg kom hjem var det ganske vått i trusa. Skal jeg slå alarm? Er i uke 33..
Bebbies i magen Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Jeg hadde tatt en tlf til føden. Sett på deg et bind til felle det kommer mer, for da kan de undersøke det hvis de vil det. Lykke til!
Sitronelle Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Ja du må slå alarm! Jeg kjenner ei det skjedde med, og hun må være til observasjon på sykehus. Hodet har nok ikke festet seg ennå, og dersom dette er fostervann, så bør du ligge helt i ro. Jeg ville ha kommet meg til sykehuset og fått dette skjekket asap! Lykke lykke til!!!!!!!
vi har 2 gullonga Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 min jordmor sa at hveis jeg var itvil, var d bare lukte på det. høres kansje ekkelt ut. men d skal ikke likte urin. men søtt sa hun, som sed.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Lukte søtt??? Oi.. kanskje jeg må snakke med legen i morgen da. Har de siste ukene vert litt våt i trusa, men bare tenkt at det sikkert var helt tyntflytende utflod. Men det er en veldig sterk søt lukt på det..
Bebbies i magen Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 Jeg hadde ikke ventet til i morgen, ring føden du!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Da er jeg tilbake fra føden og det var falsk alarm denne gangen. Ble grundig undersøkt og alt sto bra til med den lille. Takker for svar fra dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå