temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 gått sine første skritt alene! Og mamma'n er om mulig enda mer forelsket...
Gjest Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 ååååh =0) sååå flink en gutt da!!!! skjønner godt du er stolt nå,hehe. tenker det var stas for theodor også ;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Grattis med første skritt alene, kjekken ;-) LITT misunnelig hilsen fra Jojo (som tviholder i panikk på bordkanten)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Hipp hurra for det Theo - nå skal du nok få trimmet mammaen din:-) Mammaen og pappaen min løper etter meg hele tiden og sier jeg er så aktiv;-) Jeg har det bare kjempegøy jeg - verden er så spennende jo! Suss fra lille rosa og mamma
Reveenka Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Så flink han er! Tenker mamman er stolt, ja! Det er jo så moro når de gjør sånne hopp i utviklingen, og plutselig har tatt et skritt opp på "stigen"...c" ,)
kommodedyrene Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Kjempestas, men kommer alltid brått på synes jeg. Da blir det å gå selv i 17.mai toget he he, med flagg å det hele. Min kar er 7 mnd, han begynte å åle seg rundt da han var 5 mnd. Nå fyker han rundt over alt og har begynt å dra seg opp i stående. Gamle mor er helt nervøs, og storebror på 21 sier han blir helt stressa av å stoppe han når det ser litt farlig ut. Men det er jo herlig med disse små da.
phantomet Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Så gøy! Nå blir det full fart hele våren og sommeren.
Superlis Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Kjempeflink og modig kar!!! Her går lille mort over alt,men må ha noe og holde seg i ,slipper seg ikke..kom og lær meg du Theodor!!!! Hilsen Morten og mamman
Karomamma Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 Kjempeflink Theodor er da!! Tenker mammaen er kjempekry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå