Gå til innhold

Liv i magen HELE tiden!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen står så og si ikke i ro....det kreler inni der HELE tiden! Går det an at det er for mye liv? Blir så mye at jeg kjenner av og til jeg blir trett av det...

Det blir vel en skikkelig turbo som kommer ut...he, he;)

Noen andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til deet:) har en liten gutt inni her som øver sæ på å bli fotball spiller:) blir sliten av det av å til..men gody man klarer å sove litt i det minste av å til:)

Skrevet

her er det sånn noen dager, og så helt stille noen andre dager, med bare noen late dult.. hehe

spørs vel litt hvordan de ligger og hva for humør de er i!

Skrevet

Det er noen skikkelige rykninger jeg kjenner av og til, og kjappe tette spark...

Føles jo av og til som om bebisen får anfall inni der...stakar...;)

Skrevet

har det akkurat like dan,føles ut som han får kramper inni her:)venter også en gutt..

Skrevet

Jeg vet ikke hva kjønn det blir...men i sammenlikning med første som var jente, så er dette en veldig mere aktiv krabat! Kanskje det blir en gutt da..kan jo kjennes slik ut...;)

Skrevet

Hadde det slik med dattera mi. Turnet veldig inni der og har fortsatt med det. Ho er nå 19mnd. Denne gangen er det og mye aktivitet, men en liten smule roligere så jeg satser på at det blir slik når det kommer ut.

Skrevet

tror min lille har ADHD... hehe.. full rulle fra morgen til kveld... med både spark og ikke minst hikking... Begynner å bli ganske lei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...