mamma`n til Isac Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 har hatt murringer i en uke nå, men i dag nå har jeg hatt vondt nederst i magen over skambeinet der og det er ikke konstant vondt, kommer og går litt.. men er ikke sånn super vondt, er som mens smerter føles litt sånn.. hmmm.. kan det være noe eller??
Makka Pakka Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Jeg har hatt slike smerter lenge, men det har kommet og gått. Til tider har murringenen vært så sterke at jeg har vært sikker på at noe var på gang, men den gang ei. Det er aldri godt å si om noe er på gang eller ikke. Det er nok dessverre vanlig å ha en del sterke kynnere, vondt i skambeinet osv på slutten. Hvis du håper at noe er på gang så håper jeg det også, for din skyld :-)
mamma`n til Isac Skrevet 22. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2007 kynnere har jeg hatt mye av, men det er ikke det heller hehe.. ja vi får bare vente og se, så synd man ikke kan si på forhånd om det er noe som er på gang.. men håper gjør man selvsagt, men det går helt sikkert over igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå