Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Med nyfødt gutt i armene.. Har blitt mørbanket i ryggen, men klarte å holde ham trygt i armene: skummelt! Nå lurer jeg bare på om det kan skje igjen i ammetåka... Er det noen som har tips til hva man kan legge i glatte furutrapper? Helt skjelven jeg...
Gjest Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Skjønner at du ble skjelven ja...uff,godt det gikk bra! Har sett sånne lister man kan legge langs kanten,nesten som sandpapir som gjør at du ikke vil skli...Vil tippe Maxbo,Byggkjøp og lignende butikker har sånt,,,
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Huff, er også redd for å gjøre det når jeg har lillegutten på 4 uker i armene, men vi har ikke glatte trapper,men ei frøken på 4 år,som ofte legger leker i trappa, skummelt.. Vet at det finnes en slik svart teip,som er til å klistre på trappetrinna, sjekk barnesider, under sikkerhet..
Murmeline Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Nå som hun er større er det greit å holde henne med en arm, og holde meg fast i rekkverket med den andre. Har vært livredd for dette hele veien jeg, men gått br hittil. Jeg konser skikkelig, og går sakte ned trappen hver gang jeg bærer lille gullet. Kjøp sånn som hun andre nevner, bare vær obs på at det finnes en utgave for utebruk og en for innebruk. Den for utebruk er drepen for sokker;)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Takk for tips! Skal sjekke hvor vi får tak i tape i morgen...
Mathias`mamma Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 vet ikke hvor du bor men de har det på IKEA.Så det når jeg var der på torsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå