bambino07 Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Må drikke en god del ganger i løpet av natta, og i løpet av første time (kl.8-9) på jobb drikker jeg ca 1,5 liter vann. Er dette normalt? Er i uke 35
VinterSol+2 Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 er jo veldig sunt da! og ikke uvanlig å bli tørst, ettersom kroppstemperaturen din øker når du er gravid. Jeg skulle ønske jeg tørstet mer jeg, men jeg har fått "skjenn" av jordmor fordi jeg drikker for lite. jeg glemmer det, rett og slett! (pluss at vannet her jeg bor smaker py)
Makka Pakka Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Om det er normalt vet jeg ikke men for meg høres det litt mye ut. Hvertfall hvis det fortsetter slik resten av dagen. Hvis du er veldig plaget av tørste burde du høre med jordmor eller lege.
(Muskat) Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Prøver å drikke så mye jeg kan, men er ikke flink hjemme. På skolen klarer jeg som regel rundt 1,5-2 liter. Et par glass om kvelden i tillegg, så er jeg fornøyd. Hjelper både på tett nese og dovne fingre.
Sirimamman Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 jeg drikker halvannen til ti liter rent vann om dagen, tenker jeg.. men må huske å stoppe i rimelig tid før natta for å unngå altfor mange dobesøk i tillegg kommer kaffe, melk og sukkerfri brus )
Ane** Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Åh vann!!! mmmmmm.. Drikker noe sinnsyke mengder med vann for tiden ja... Blir tørst etter det hele tia... Har en sånn halvlitersfalske som jeg føler at jeg fyller opp i ett sett hele dagen...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 Skulle ønske jeg klarte å drikke mer enn jeg gjør, men jeg orker bare ikke gå på do så ofte når jeg er på jobb. Sitter mye i telefonen og folk kommer innom kontoret, og da kan jeg ikke bare stikke av for å gå på do hvert kvarter/halvtime eller oftere. Har heldigvis bare 14 arbeidsdager igjen. I helgene drikker jeg litt mer, men heller ikke da nok, for all min vektøkning til nå er væske.
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 jeg drikker bare vann i løpet av dagen, og en kopp te til frokost, og kanskje et glass melk pga halsbrann om kvelden. ca et par liter vann hver dag tenker je. under amming drikker jeg 3 1/2 til 4 liter vann pr dag.
lillemor_og_jeg Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Ja, drikker mye vann. Er så tørst atte )
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. april 2007 #11 Skrevet 22. april 2007 drikker over 2 liter pr dag.Det har jeg bestandig gjordt.
Magiska Skrevet 22. april 2007 #12 Skrevet 22. april 2007 Jeg er veldig tørst hele tiden jeg og, mye mer enn før...
*Angelface* Skrevet 22. april 2007 #13 Skrevet 22. april 2007 Drikker ikke ett glass vann engang... Klarer ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå