adie Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 bare kynnere.... har noen tips som kan få baby til å bli aktiv...sukker funker ikke....
Singelmamma og banden Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Drikk masse kaldt vann og dytt litt på magen.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Hvis det har vært stille i hele dag ville jeg ringt føden for å få komme på en ctg! Det mener jeg altså!! Imens kan du styrte et stort glass kaldt vann og legge deg ned. Prøv å dytte på babyen for å få respons.
VinterSol+2 Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 hvor langt er du på vei da? Dersom du er mindre enn 28 uker så kanbaby fort ha snudd seg sånn at du ikke kjenner noe til tross for at den sparker og beveger seg i ett sett.. mitt beste tips er å hoppe og danse en stund, ta deg en joggetur, et eller annet sånn ettersom bekkenløsning og andre ting tillater, drikke et glass med iskald saft, for siden å legge deg flatt ned og slappe av i 20 minutter. da skal du som regel på respons! (da bør du få respons, om du er mer enn 28 uker på vei.)
adie Skrevet 22. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2007 er 32 uker påvei...så skal prøve alle tips...må jo få vekket den lille !!!!
Gjest Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 legg deg halvveis på magen om du klarer.. pleier å få min igang, blir trangt og ekkelt da vett:)
VinterSol+2 Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 sorry, blingsa og trodde jeg var på skravle! Kjenner du ikke liv i det hele tatt? eller er det sparking du ikke kjenner? Bevegelse teller som spark, men kjenner du ingenting ville jeg ringt til føden, om det virkelig har gått en hel dag.. iskrem funker her i gården, tror kulda vekker vesla..
Singelmamma og banden Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Av og til kan de sove godt. Jeg husker på slutten med nr to, endte opp med en ekstra ul pga at jeg ikke fikk respons fra baby - så nervøs har jeg aldri vært i hele mitt liv! Men alt stod bra til, 5 min fra sykehuset kom det små bevegelser igjen. Tok bare litt tid før ho våkna.
adie Skrevet 22. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2007 ja...må bare gi ham tid...drikke masse kaldt vann å vente på at ting skal skje.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå