Gå til innhold

Hvor lenge kan man la en baby gråte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, før man tar henne opp og trøster, feks ved legging? Hun er 4 uker gammel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok opp jenta mi med en gang jeg da. I mine øyne er gråten ikke for moro skyld, de kommuniserer et behov.

Skrevet

En så liten baby trenger masse nærhet og trygghet og hvis hun helst vil være nær så synes jeg ikke dere skal tenke at hun blir bortskjemt. Mitt triks var å ikke la jenta mi sovne ved puppen,for da våkna hun med en gang jeg la henne ned. Men amme til hun er mett og NESTEN sovner, legge henne akkurat når hun er så trøtt at hun sovner. Sto da med ansiktet tett inntil henne slik at hun følte at jeg holdt henne. og en hånd under rumpa som vugget henne lett. La også et teppe litt godt og "stramt" rundt henne,da hun ofte kvapp og vekket seg selv med kavende armer. Et annet triks er å lagge en flaske med varmt vann i sengen som vamer opp litt på forhånd slik at overgangen fra varm mamma til kald seng ikke blir så stor.

Lykke til. Men ikke la lillejenta di gråte,da..Hun er for liten til å oppnå noe med det annet at hun blir redd og utrygg..

Skrevet

Når hun er så liten er det en grunn for at hun skriker, så da skal de ikke ligge å skrike sa nei.

Skrevet

Hei!

Tror du burde vente litt med å la henne gråte. Litt for tidlig med å innføre rutiner, men ved 2-3mnd alder kan det være annerledes.

Min eldste skrek obligatoriske 1-9 min hver dag før hun sovnet hun.

Skrevet

syns hun er liten til å ligge å gråte. vi la aldri han ligge å gråte når han var så liten.

vi begynte med å la gråte litt når han var 4mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...