Gå til innhold

Normalt med kynnere HELE tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kynnere i tre dager nå, ca. hver halvtime. Skjønte ikke hva det var først, fordi jeg aldri har hatt det før.

Noen flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg ringt føden og spurt, det hørtes mye ut. Jeg har hatt kynnere fra uke 18 men ikke så ofte hvis jeg ikke har overanstrengt meg:) Det er sikkert ikke farlig, jeg mener ikke å skremme deg, men det er bedre med en tlf for mye tenker jeg.

Skrevet

Hvis du har kynnere så ofte er det et tegn på at du MÅ ta det mer med ro.

Kynnere i seg selv er ikke farlig, men hvis de kommer hyppid (som dine), blir vonde eller ikke går over når du legger deg ned KAN de begynne modningsprosessen av livmorhalsen, og dermed begynnende fødsel.

Jeg ville tatt kontakt med lege/jordmor på mandag og fortalt om hyppige kynnere, og bedt om en kontroll. Kanskje du skal be om tilrettelegging/delvis sm fra jobb.

Nå må du begynne å ta mer hensyn til deg selv, legg deg på sofaen en time hver ettermiddag, beregn god tid når du skal et sted. Si til deg selv at du har god tid. Gå i "søndagstur-tempo", ikke haste-til-jobb tempo.

Jeg har mye kynnere, og hadde noen dager der jeg var veldig stresset. Da ble kynnerene vonde, og jeg ble ganske redd (da var jeg ca 19 uker). Heldigvis gikk de over da jeg la meg ned, men det tvang meg til å forandre litt på hverdagen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...