Gå til innhold

Den neste senga etter sprinkelsenga hvilken har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en lav seng (som ikke er så farlig å dette ut av) og helst med litt kant på siden. Jeg har lett rundt, men kan ikke finne noen som faller i smak, hun har hvite møbler på rommet, så den må derfor være hvit. Noen med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Her skal snuppa over i køyesenga som hun har på rommet sitt når hun skal over i annen seng etter sprinkel senga si. Har en fin køyeseng fra Stompa.

om hun havner i første eller andre etage den dagen det skjer gjennstår å se. Er jo bare 14 mnd. enda så det er en gooooddddddd stund til hun skal skifte seng.

Skrevet

Vi har juniorseng til eldstemann. 75x170cm med sånn sengehest så han ikke faller ut.

Stompa Luna, hvit og syrebeiset furu med måne og stjerne-pynt. Syns den er kjempefin. :o)

Skrevet

gå inn på www,barnerommet.no der er det mange fine senger til både prinser og prinsesser...

Skrevet

Guttene mine gikk rett over til vanlig rammemadrass seng. Han yngste gutten min var bare 16 mnd da han fikk den sengen. Ville avvenne han med grindsengen før han ble storebror når han var 20 mnd. Det har gåt helt fint

Skrevet

Syntes juniorsengen til Small World er så fin, men litt dyr da..

kan jo se på www.marlip.com

Selges hos Fru Lyng

Skrevet

Vi har juniorseng etter eldstemann, 75x170cm med sengehest som kan tas av etterhvert, så han ikke faller ut, så den skal jr arve når han begynner å krabbe ut av sprinkelsenga. Var veldig fornøyd med den, etterhvert blir det nok køyeseng, praktisk når man skal ha overnattingsgjester.

Skrevet

Jeg skal kjøpe en nydelig seng fra Sia i toårsgave til datteren min. Hun har mye av serien fra før, så syns hun må få senga også. Den kan dras ut og inn etter som barnet vokser også er den passe lav. Så kan hun ha den til å ha dukkene sine i når hun vokser fra den :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...