Gå til innhold

Har dere kjøpt mye utstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt klær, kluter, tepper, håndklær, lystette gardiner, Baby Bjørn og vogn.

Men det gjenstår en hel del. Seng og sengetøy blir nok neste store utgiftspost :)

Er i uke 26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når begynte du å handle?lyst å starte så smått etter ul jeg..men ikke bestemt meg for om jeg syns d er for tili..husker jo ikke åssen jeg gjorde da jeg handla te førstemann..

Skrevet

Har kjøpt vogn, stellebord, og bilstol.

Litt klær, vaskekluter(gas), dyne til seng og vogn+ trekk.

Seng hadde vi, og har fått en kurv av en venninne. + har fått uro, babygym og litt leker.

Har fått unna de største utgiftene, men enda mye som mangler. tenkte å kjøpe madrass når eg er ferdig å pusse sengen.

er snart 27 uker.

Skrevet

Vi har ei jente på 17 mnd, så her er det meste i hus.

Skal få i tvillingvogn da, men det blir senere..

Vil bare si at jeg anbefaler deg en annen bæresele enn Babybjørn, den er ikke noe behagelig verken for barn eller foreldre..

Skrevet

...hører veldig mange skryter av en bæresele som heter babyhawk..så skikkelig god ut på og

Skrevet

Har kjøpt vogn m fottrekk og stellebag, seng med utstyr som madrass, sengekant, dyne ol, diverse andre dyner til vugge og vogn, sengtøy, masse kluter, diverse tepper, tisselaken, ammepute, lammeskinn, håndklær, navnesmokker og diverse klær. Ellers arver vi en del strikkede klær, vugge til stue og lammeskinnspose. Har også kjøpt tapet til barnerommet. De neste store utgiftene blir nok bilsete og stellebord. Er i uke 24 nå... =)

Skrevet

Er i uke 16 og har ikke kjøpt en eneste ting.......

Skrevet

hihi,uke 16 her og...skal vente til jeg re ferdig med ul jeg...hvertfall..

Skrevet

Har en shoppinggal mor og har derfor alt jeg trenger til babyen tross for at jeg er i uke 21. Vogn, seng, klær osv. står klart i kjellerstua

Skrevet

Jeg er i uke 28, og vi har kjoept eller faatt ganske mye utstyr allerede.

Kjoept: vogn, sengesett, gardiner, toeybleier

Faatt: masse klaer, babygym, babycall, ammepute, flasker, masse babytepper, kosedyr, foerstehjelpsskrin, ammeutstyr, leker, laken, voggesett, brystpumpe, tre babykalendere :-)

Faar laane: vogge, babyseng

Gjenstaar: baeresele, stelleveske, stellematte, evt. stellebord, teppe-poser (i stedet for dyne), bilsete, babyhuske, evt. flaskevarmer

Skrevet

Vi har kjøpt alt,bortsett fra vippestol og brystpumpe.godt å være ferdig tidlig. Bakdelen er at jeg har lyst til å handle mer,men det blir jo litt bortkastet da vi ikke kommer til å få brukt alt... Men jeg handler litt i større str da,hehe:)

Skrevet

Er 24+5 og har kun kjøpt inn litt klær når vi var NY. Hadde ul rett før vi dro og fikk vite det var jente, så det ble litt rosa shopping:-)

Ellers har vi kikket litt men ikke bestemt oss hva vi vil ha av vogn seng sete etc.. Satser på å gjøre de fleste innkjøp i juni når ferie- og skattepenger er på konto:-)

Skrevet

har kjøpt dyner og sengetøy og noen helsetepper... pittelitt klær, men skal arve mye, så må se gjennom det først sånnat jeg vet hva jeg har:)

Vogn har vi, men seng må vi kjøpe... Babycall, lammeskinn osv har vi også etter jr:)

har egentlig ikke den store shoppinggløden enda, hehe.

Skrevet

vi har kjøpt 2 bodyer,men vi har ei jente og en gutt fra før så vi har klær nok :) men ho skal få nye klær også,må vel gjøre oss ferdig i mai med alt av innkjøp,sia æ har prematurtermin 22 juni.æ håpe ho ligg i magen t i juli,men får se.æ e i uke 25 nu.

Skrevet

Har egentlig alt jeg trenger helt opp til 3 år. Har to gutter fra før og venter gutt nr 3 nå i september.

Har kjøpt litt nytt babytøy,helsetepper,sengeklær, ullpose, bilstolpose og sånt.

Så har jeg kjøpt en slik leandervugge, håper bare den er like bra som den ser og høres ut =)

Skal kjøpe lekegrind, nye trappegrinder,bilstol,ny stellematte og babybjørn active bæresele...ellers så blir det vel sikkert litt mer nye babyklær,vaskekluter og slike småting.

Synes det å handle til babyen i magen er så koselig, litt av forberedelsen =)

Skrevet

Er i uke 20+4 og har ikkje handlet så mye enda egentleg. Men har det meste under kontroll:)

Får stellebord og vogn (er ikkje kjøpt endå, men har bestemt kva me vil ha:))

Har kjøpt: klær i str. 50 og 56., 3 par sko (sambo trur han kjem til å springe med ein gang han kjem ut;)), helseteppe, klutar, sengetøy, dyne og pute til seng.

Skal låne: vogge til å ha i stova og vogge til å ha på soverommet (seng dei første 3.mnd før me kjøper sprinkelseng)

Er kjempekos med handling til den lille:)

Skrevet

Hadde vogn, seng og endel annet utstyr fra sist, samt en god del klær. Har funnet frem klær og tepper. Dette vasker jeg et par uker før termin. Det samme gjelder vogn og annet utstyr. Har handlet noe klær og et stellebord. Sliter med vond rygg og er allerede tvunget til å holde meg litt iro så jeg satser på å bli ferdig med innkjøp i god tid til babyen kommer! Skal ha KS og regner meg å måtte være veldig masse i ro siste ukene før det.

Skrevet

Vi (les: jeg) har kjøpt inn det meste av babyklær som vi trenger de første månedene. Så har vi solgt unna møblene som stod på gjesterommet og som nå skal bli barnerom. Vi har ikke kjøpt noe utstyr enda, men har sett på vogn, bilstol og møbler slik at vi vet hva vi vil ha og hva det koster...

Skrevet

Kjøpt dyne til seng og til vogn, sengesett, laken og helsetepper, noe kluter litt klær i hvitt og rosa:) reservert vogn, kjøpt kommode til babyklær... seng blir neste prosjekt! får "aktivitetsstol"...og sikkert en del klær!

Skrevet

Har ikkje kjøpt en ting. Er i veke 27 eller noe... Men har en fra før så vi har nok å gå på i starten, tror eg... Skal skaffe en tvillingvogn etterkvert, og skulle det bli ei jente denne gangen, så blir det nok ett rosa plagg eller to på ho til slutt... Blir det gutt, blir det nok mest arving, vertfall den første tiden... Gjekk igjennom klærne fra sist her forleden og hadde så masse som eg ikkje kan huske at eg nokon gong har brukt, knapt!

ellers så var det bare ammetåka som gjorde meg glemsk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...