Gå til innhold

Klær i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på hvor man får kjøpt fine graviditetsklær i Trondheim? Har bare finni to butikker så langt, Exit, der det var veldig lite utvalg, og HM, begge på Trondheim Torg.

Hvor er det andre brukbare butikker?? Liker å se og prøve fremfor å bestille over nett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg sniker meg litt her jeg...hører egentlig til på 3.tri...men klarer ikke helt å gi slipp på linkene her på 2.tri... :)

Utvalget er ikke så veldig stort her i Trondheim, men de har litt på Bebito og Polarn & Pyret (Nedre Elvehavn) og så er det en gravid-butikk på Leutenhaven som heter Zip. Aner ikke hvordan klærne der er.

Ellers er nettbutikker et godt alternativ for oss som bor i en by uten særlig godt utvalg av gravidklær.

:)

Skrevet

Lindex på KBS har litt også. Ikke mye, men helt greie basisklær.

Jeg syns buksene de har på EXIT - mama licious - er de fineste, og de koster 3-400 kroner.

ZIP på Leutenhaven har litt mer "voksne" gravid-klær, og de er ganske dyre.

HM har noen greie topper, og det samme har lindex + lindex har veldig fine strømpebukser (tynne) med plass til magen. De har også litt badetøy.

Skrevet

På barnashus har de litt mammaklær,men koster litt mer enn hm.

De hadde mye fint =)

Tenkte å kjøpe meg noen topper selv :)

Skrevet

Var på Bebito ved solsiden sist uke. Ble helt overrasket over hvor mye fine graviditetsklær de hadde. De hadde også alle slags str. Jeg er litt kraftig fra før og jeg fant masse :-) Men som sagt,- de har for de slanke til de kraftige i str. Kjempefine sommerklær hadde de fått inn også. Var også behjelpelige med å bestille hvis du fant noe du ville ha,v men som de var utsolgt i str.. Og så er de veldig hyggelige der :-) Lykke til med shoppingen,- jeg har i hvert fall funnet min butikk.

Skrevet

Glimrende! da blir det shopping på meg! :) men hvor er egentlig barnas hus?

Skrevet

NB! H&M på City Syd har større utvalg på gravideklær enn på Torget.

Skrevet

Barnas HUs ligger ved City Syd, i bygget ved siden av McDonalds. Du kan sikkert søke på det og få opp kart/veibeskrivesle på gulesider.no

Skrevet

Funderer litt på å starte butikk med mammaklær i trondheim jeg. Det må jo være et marked for det i byen, synes utvalget er svært lite.

Skrevet

er ikke noe å finne på nett da?

Skrevet

Har tenkt det samme - hvorfor er det ingen som starter opp en butikk med Bare mammaklær i Trh! Med litt store størrelser! Jeg finner ikke bukser som er store nok jeg da - har kjempestor mage og større skal den bli utover sommeren her... Må benytte mammaklær allerede fra uke 12... Bruker str 46 fra før også jeg da, så da går det ikke med str 42/44 i graviditeten, som ofte er det største man kan finne på gravidbukser... Blir i grunnen enda litt større enn vanlig størrelse når man går gravid... Har funnet to bukser på KapAhl som jeg kan bruke, men har lyst på en til:)

Så hvis du starter opp en butikk, så er jeg første kunde:)

Klæm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...