Gå til innhold

Snille sambo

Anbefalte innlegg

Skrevet

stakk avgårde nå for å kjøpe mine yndlingssjokolader....han har lagt på rent og hvitt sengetøy til jeg kom hjem........nå er det en dusj og svisj i seng på denne rypa, med stram rumpe og struttepupper......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................it is so not true.....de to siste påstandene altså..........det første stemmer nok ja..........snille snille sambo.........:-)

Ha en fin kveld og god natt til Spa-damene.........blir vel tidlig kveld på dere og tenker jeg;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fortjener kun det beste! Godt at han vet å sette pris på deg!!! Så deilig å høre at du har kost deg med de andre luksusdyrene...

Skrevet

Herrrlig med slike fyrer! Han saken min holdt meg oppdatert med fremgangen på middagen mens jeg kjørte fra Holmsbu.... turte ikke fortelle at jeg hadde spist DEN lunsjen.... smilte pent og spiste middagen som ble servert i det jeg gikk inn hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...