Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 stakk avgårde nå for å kjøpe mine yndlingssjokolader....han har lagt på rent og hvitt sengetøy til jeg kom hjem........nå er det en dusj og svisj i seng på denne rypa, med stram rumpe og struttepupper......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................it is so not true.....de to siste påstandene altså..........det første stemmer nok ja..........snille snille sambo.........:-) Ha en fin kveld og god natt til Spa-damene.........blir vel tidlig kveld på dere og tenker jeg;-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Du fortjener kun det beste! Godt at han vet å sette pris på deg!!! Så deilig å høre at du har kost deg med de andre luksusdyrene...
♥Snulder Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Herrrlig med slike fyrer! Han saken min holdt meg oppdatert med fremgangen på middagen mens jeg kjørte fra Holmsbu.... turte ikke fortelle at jeg hadde spist DEN lunsjen.... smilte pent og spiste middagen som ble servert i det jeg gikk inn hjemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå